to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

16:13 | 10.04.2017

πηγή: στο Κόκκινο

Κοινωνία

Διαψεύδει τα περί καθυστέρησης στην παράδοση του μετρό Θεσσαλονίκης ο Γ. Μυλόπουλος

Το μετρό Θεσσαλονίκης θα παραδοθεί το 2020, ξεκαθαρίζει ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό, Γιάννης Μυλόπουλος μιλώντας Στο Κόκκινο Θεσσαλονίκης και στον δημοσιογράφο Απόστολο Λυκεσά, διαψεύδοντας τα περι καθυστέρησης στην παράδοση του έργου.


Με αφορμή δημοσίευμα κυριακάτικης εφημερίδας που κάνει λόγο για πέρας του έργου το 2021 βάσει επιστολής που έστειλε ο ανάδοχος στην Αττικό Μετρό στις 23 Μαρτίου, ο Γ. Μυλόπουλος σημειώνει πως η εν λόγω επιστολή περιλαμβάνει πρόταση του αναδόχου προς την Αττικό Μετρό ενός χρονοδιαγράμματος των έργων από εδώ και στο εξής, προσθέτοντας πως «για το χρονοδιάγραμμα των έργων γίνεται μία συζήτηση, μία διαπραγμάτευση με τον ανάδοχο. Αυτός ο οποίος τελικά θα πάρει την απόφαση και θα εγκρίνει το χρονοδιάγραμμα δεν είναι άλλος από την Αττικό Μετρό. Άρα τα όσα ως προτάσεις του αναδόχου αναφέρονται, δεν μπορούν να θεωρούνται ως τετελεσμένα γεγονότα».

Μάλιστα, ο Γ. Μυλόπουλος ανέφερε πως περίπου έναν μήνα μετά την αποστολή της επιστολής αυτής, η Αττικό Μετρό έχει αλλάξει το χρονοδιάγραμμα αυτό και επιμένει στις ημερομηνίες τις οποίες έχει δώσει και η διοίκηση της Αττικό Μετρό και ο υπουργός Μεταφορών. «Μετά από μεγάλη συζήτηση και διαπραγμάτευση με τον ανάδοχο, αυτά τα οποία διαλαμβάνονται στην επιστολή έχουν βελτιωθεί προς τη μεριά της ταχείας κατά το δυνατόν ολοκλήρωσης του έργου και προς τη μεριά του δημοσίου συμφέροντος», τόνισε.


Διευκρινίζει επίσης πως «η επιστολή δίνει μέγιστα διαστήματα ολοκλήρωσης και λέει πως το έργο αυτό μπορεί να τελειώσει μέχρι το Φεβρουάριο του 2021, το οποίο σημαίνει ότι μπορεί να τελειώσει και το Σεπτέμβριο του 2020 εφόσον γίνουν άλλες διευθετήσεις. Και αυτό το πράγμα συμβαίνει», σημειώνοντας παράλληλα πως  οι παρατηρήσεις της αναδόχου που περιλαμβάνονταν στην επιστολή έχουν απαντηθεί και η θέση του αναδόχου έχει αλλάξει.

«Ο ανάδοχος πάντα προσπαθεί να προτείνει πράγματα τα οποία αφορούν, ενδιαφέρουν, ωφελούν τον ίδιο. Εμείς ως εκπρόσωποι του δημοσίου συμφέροντος έχουμε υποχρέωση να επαναφέρουμε αυτές τις προτάσεις στο πλαίσιο αυτού που είναι το όφελος της κοινής γνώμης και αυτό κάνουμε», υπογράμμισε.

Ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό κάνει δε λόγο για προσπάθεια δημιουργίας «κλίματος αμφισβήτησης» για ένα έργο που εκτελείται και θα υλοποιηθεί και για νοσταλγούς του παρελθόντος που «θέλουν να μας επαναφέρουν σε ένα ψυχροπολεμικό καθεστώς σε ό,τι αφορά το μετρό». «Δεν θα τους κάνουμε το χατίρι να ξαναγυρίσουμε στην ψυχροπολεμική εποχή», τόνισε επίσης.

Σύμφωνα με τον ίδιο, αυτό που περιλαμβάνεται στην επιστολή και το οποίο όμως έχει αποκρυφθεί είναι ότι «παραδέχεται ο ανάδοχος ότι τελείωσε η περίοδος αμφισβήτησης του έργου και δέχεται να αποσύρει την αίτηση διάλυση της σύμβασης την οποία είχε καταθέσει το 2014». «Αυτό είναι η μεγάλη αλλαγή που έχει γίνει στο έργο, ότι δηλαδή το έργο ξεκίνησε, ότι τα θεσμικά ζητήματα διευθετήθηκαν, ότι οι διαιτησίες έχουν ολοκληρωθεί υπέρ του δημοσίου συμφέροντος μια και το ποσό που έχει επιδικαστεί είναι της τάξεως του 10% της αρχικής διεκδίκησης των αναδόχων και λέει ο ανάδοχος ‘δεν έχω κανένα λόγο πια να αμφισβητώ τη σύμβαση και αποσύρω την αίτηση διάλυση της σύμβασης, να και το χρονοδιάγραμμα, ελάτε να το συζητήσουμε να το εγκρίνετε για να προχωρήσουμε στο έργο», σημειώνει επίσης, προσθέτοντας πως «η επιστολή αυτή έχει και μία άλλη ανάγνωση. Είναι η αδιάψευστη μαρτυρία του γεγονότος ότι ο ανάδοχος αναγνωρίζει ότι πλέον δεν έχει αντιδικία με το δημόσιο, δεν έχει αντιδικία με την Αττικό μετρό και άρα ‘ελάτε μαζί να υπογράψουμε να προχωρήσουμε το έργο’ και αυτό είναι το μόνο πράγμα το οποίο αποκρύπτεται».

Κλείνοντας αναφερόμενος στο έργο του μετρό Θεσσαλονίκης που πέρυσι είχε σταματήσει, υπογράμμισε πως «σήμερα το έργο τρέχει και έχει ημερομηνία υλοποίησης». Παρότι, όπως σημείωσε, «κάποιοι θέλουν να μας επαναφέρουν σε ένα προηγούμενο καθεστώς μιας διχασμένης πόλης, μιας πόλης η οποία δεν έκανε έργα, μιας πόλης η οποία ήταν βυθισμένη στην ανεργία, μιας πόλης η οποία δεν αξιοποιούσε τα ευρωπαϊκά κονδύλια, όλα αυτά έχουν αλλάξει». «Λυπάμαι αν στεναχωρούμε κάποιους αλλά η συντριπτική πλειοψηφία των πολιτών και το έργο θέλει να γίνει, και δουλειά θέλει να δοθεί στους ανθρώπους και τα κονδύλια θέλει να αξιοποιηθούν και το έργο θέλει να παραδοθεί το 2020 και εμείς θα το παραδώσουμε το έργο σε πείσμα όλων αυτών που θέλουν να μας πάνε πίσω».

2024 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)