Συγκεκριμένα, το συνολικό αντιστάθμισμα που θα καταβληθεί, βάσει της νέας διαγωνιστικής διαδικασίας, ανέρχεται σε περίπου 9 εκατομμύρια ετησίως, έναντι 45 εκατομμυρίων ετησίως που καταβάλλονταν μέχρι σήμερα.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα που ανακοίνωσε η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, από τις συνολικά 28 άγονες γραμμές που προκηρύχθηκαν στον διαγωνισμό της ΥΠΑ οι 8 γραμμές, τελικά, θα εκτελούνται χωρίς επιδότηση.
Οι τακτικές αεροπορικές γραμμές, στις οποίες έχουν επιβληθεί υποχρεώσεις παροχής δημόσιας υπηρεσίας από αύριο Σάββατο 1η Οκτωβρίου 2016 έως τις 30 Σεπτεμβρίου 2020, ανατίθεται ως ακολούθως:
Στην αεροπορική εταιρεία ASTRA AIRLINES οι γραμμές Αθήνα-Κάλυμνος έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 1.377.270,66 ευρώ και Θεσσαλονίκη-Λήμνος-Ικαρία έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 2.121.603,14 ευρώ.
- Στην αεροπορική εταιρεία OLYMPIC AIR οι γραμμές Αθήνα-Λέρος χωρίς καταβολή οικονομικού αντισταθμίσματος, Θεσσαλονίκη-Καλαμάτα χωρίς καταβολή οικονομικού αντισταθμίσματος, Αθήνα-Σκύρος έναντι μεγίστου 1.894.712 ευρώ και Ρόδος-Καστελόριζο έναντι 3.676.796 ευρώ.
- Στην αεροπορική εταιρεία SKY EXPRESS οι γραμμές Αθήνα-Σύρος χωρίς καταβολή οικονομικού αντισταθμίσματος, Αθήνα-Αστυπάλαια έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 1.580.000 ευρώ, Ρόδος-Κάρπαθος-Κάσος έναντι μεγίστου οικονομικού αντισταθμίσματος 3.180.000 ευρώ.
Για 10 γραμμές, για τις οποίες δεν υπεβλήθησαν προσφορές ή δεν προέκυψε ανάθεση από τη διαγωνιστική διαδικασία, διενεργήθηκε διαδικασία διαπραγμάτευσης για την εκμετάλλευσή τους από αύριο Σάββατο 1η Οκτωβρίου έως και το τέλος Μαρτίου 2017 ως ακολούθως:
- Στην αεροπορική εταιρεία OLYMPIC AIR οι γραμμές Λήμνος-Μυτιλήνη-Χίος-Σάμος-Ρόδος έναντι αντισταθμίσματος 606.884 ευρώ, Ρόδος-Κως-Κάλυμνος-Λέρος-Αστυπάλαια έναντι 508.930 ευρώ, Θεσσαλονίκη-Κέρκυρα έναντι 84.787 ευρώ και Θεσσαλονίκη-Σκύρος έναντι 169.585 ευρώ.
- Στην αεροπορική εταιρεία SKY EXPRESS οι γραμμές Αθήνα-Μήλος χωρίς καταβολή οικονομικού αντισταθμίσματος, Αθήνα-Νάξος χωρίς καταβολή οικονομικού αντισταθμίσματος, Αθήνα-Σητεία έναντι 82.953 ευρώ, Άκτιο-Σητεία έναντι 320.738 ευρώ, Αλεξανδρούπολη-Σητεία έναντι 320.782 ευρώ και Κέρκυρα-Άκτιο-Κεφαλονιά-Ζάκυνθος έναντι 376.527 ευρώ.
Παράλληλα, προκηρύχθηκε νέα διαγνωστική διαδικασία για την εκμετάλλευσή τους από 01/04/2017 έως 31/03/2021.
Για τη γραμμή Αθήνα-Κοζάνη-Καστοριά, για την οποία δεν υπεβλήθη προσφορά, τροποποιήθηκε η ισχύουσα μέχρι 31 Αυγούστου 2018 σύμβαση της εταιρείας ASTRA AIRLINES με αλλαγή της επιδότησης στα 660.000 ευρώ ετησίως.