to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

16:28 | 08.06.2017

πηγή: stokokkino.gr

Κοινωνία

Δεν αλλάζει η χρέωση για τους χρήστες της Εγνατίας Οδού με τους νέους σταθμούς διοδίων

Η χρέωση για τους χρήστες της Εγνατίας Οδού, όταν θα γίνουν οι νέοι σταθμοί διοδίων, θα είναι η ίδια, ξεκαθάρισε μιλώντας Στο Κόκκινο Θεσσαλονίκης, ο πρόεδρος της Εγνατίας Οδού, Απόστολος Αντωνούδης.


Όπως εξήγησε, για να διανύσει κανείς την Εγνατία Οδό στο σύνολό της, από την Ηγουμενίτσα μέχρι τους Κήπους καταβάλλει σήμερα 18 ευρώ περίπου και το ποσό θα παραμείνει το ίδιο και μετά από τη δημιουργία των νέων σταθμών διοδίων. Αυτό που θα αλλάξει θα είναι η χρέωση ανά σταθμό, καθώς από τη στιγμή που οι σταθμοί θα είναι περισσότεροι, η χρέωση θα είναι χαμηλότερη ανά σταθμό. 

Όπως πρόσθεσε, και με το αναλογικό σύστημα, η χρέωση θα είναι ακριβώς η ίδια. Ταυτόχρονα, θα είναι πιο δίκαιη, καθώς όπως ανέφερε για παράδειγμα, «εάν κάνει κάποιος 27 χιλιόμετρα, θα πληρώσει για 27 χιλιόμετρα». Ενώ «σήμερα με τους μετωπικούς σταθμούς, ενδεχομένως κάποιος ο οποίος κάνει 20 χιλιόμετρα, να πληρώνει τα ίδια με κάποιον που κάνει 40 χιλιόμετρα». Οι χρεώσεις σύμφωνα με τον Απ. Αντωνούδη, θα είναι οι ίδιες είτε με το αναλογικό, είτε με το μετωπικό σύστημα διοδίων- τρία λεπτά ανά χιλιόμετρο, όπως είναι σήμερα.

Κληθείς να αναφέρει τον λόγο που θα γίνουν οι νέοι μετωπικοί σταθμοί διοδίων, σημείωσε πως «οι θεσμοί δεν μας έχουν εμπιστοσύνη ότι το ηλεκτρονικό αναλογικό σύστημα θα είμαστε ικανοί να το εφαρμόσουμε εντός του 2018, γιατί αυτό το έχει υποσχεθεί η χώρα και το 2011, και το 2012, και το 2013, και το 2014 και δεν το έχει κάνει ποτέ». «Εμείς λέμε με την καινούργια ηγεσία του υπουργείου Υποδομών, ότι θα γίνει πράξη, άρα δεν υπάρχει κανένας λόγος ανησυχίας», συμπλήρωσε.

Ερωτηθείς για ποιο λόγο δεν εφαρμόζεται το ενιαίο αναλογικό ηλεκτρονικό σύστημα διοδίων πριν το 2018, σημείωσε πως «μέχρι να βγουν οι προδιαγραφές, να γίνει η μελέτη και η ανάθεση της εφαρμογής, χρειάζονται τόσοι μήνες. Δεν μπορεί να γίνει νωρίτερα. Θα μου πείτε γιατί δεν το έκανε η χώρα τόσα χρόνια, αυτό είναι ένα ερώτημα. Όντως έπρεπε να έχουμε προχωρήσει πιο γρήγορα. Παρόλα αυτά, έστω και τώρα, νομίζω ότι είναι σημαντική η πρωτοβουλία του υπουργείου Υποδομών».

 

2024 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)