to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

19:16 | 05.06.2020

Οικονομία

«Δανεικό» από εταιρεία καλλυντικών το σύνθημα της τουριστικής καμπάνιας της Ελλάδας;

Το slogan της «Marketing Greece» όπου η Ελλάδα καλεί τους τουρίστες να την επισκεφθούν και για το οποίο η εταιρεία με απευθείας ανάθεση ανέλαβε για το ποσό των 32 εκατομ. ευρώ (!) φαίνεται ότι δεν είναι καινούργιο καθώς έχει χρησιμοποιηθεί παλιότερα από ξένη εταιρεία καλλυντικών.


Ειδικότερα, το σύνθημα «Greek summer is a state of mind» φαίνεται πως δεν είναι καθόλου καινούργιο και ως «Summer is a state of mind» χρησιμοποιείται από τις αρχές Μαρτίου (6/3/2020) από την εταιρεία καλλυντικών Lancaster για να προωθήσει τα αντηλιακά της!

Μπορείτε στο πρώτο βίντεο να το ακούσετε και στην γαλλική εκδοχή του «L'été est un état d'esprit» που σηματοδοτεί τη διαφημιστική εκστρατεία της εταιρείας. Στην καλύτερη περίπτωση, η εταιρεία «Marketing Greece» που πήρε 32 εκατομμύρια ευρώ με απευθείας ανάθεση για ολόκληρη την καμπάνια δεν βλέπει γύρω της...

Να σημειωθεί ότι η εταιρεία ανέλαβε με απευθείας ανάθεση την καμπάνια για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού για το ποσό των 32. εκατομ. ευρώ.

Αλ. Χαρίτσης: Επιστρέφουμε στις μέρες της τσαπατσουλιάς και της κατασπατάλησης του δημόσιου χρήματος

«Ο κ. Μητσοτάκης έκανε χθες φιέστα για να παρουσιάσει με τυμπανοκρουσίες το "μεγαλειώδες" project του για τον ελληνικό τουρισμό. Σήμερα αποκαλύπτεται ότι η κυβέρνηση της ΝΔ παρέκαμψε τον ΕΟΤ και έδωσε με απευθείας ανάθεση 32 εκατ. ευρώ σε ιδιωτική εταιρεία για να μας παρουσιάσει τελικά ως καμπάνια προώθησης του ελληνικού τουρισμού την διαφήμιση που χρησιμοποίησε πριν από δύο μόλις μήνες γνωστή εταιρεία καλλυντικών!», σημειώνει ο εκπρόσωπος Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξης Χαρίτσης, καθώς το μότο της καμπάνιας της «Marketing Greece», «greek summer is a state of mind», εμφανίζεται ελαφρώς παραλλαγμένο και στο βιβλίο του διαφημιστικού μηνύματος της εταιρίας καλλυντικών ως «summer is a state of mind».

Παράλληλα ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ προσθέτει ότι «ελπίζουμε να μην έχουν το θράσος να ρίξουν σήμερα το φταίξιμο για το πρωτοφανές φιάσκο στον κ. Θεοχάρη».

Τέλος, ο εκπρόσωπος Τύπου της αξιωματικής αντιπολίτευσης υπογραμμίζει ότι «την αποκλειστική ευθύνη έχει ο ίδιος ο κ. Μητσοτάκης και το "επιτελικό κράτος" του που μας επιστρέφει στις χειρότερες μέρες της ρεμούλας, της τσαπατσουλιάς, της κατασπατάλησης του δημόσιου χρήματος. Του διεθνούς διασυρμού τελικά της χώρας μας».

Χ. Μαμουλάκης:

2021 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)