to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

16:28 | 19.06.2020

πηγή: alfavita.gr

Πολιτική

ΔΑΚΕ Λάρισας «αδειάζει» Κεραμέως: Διαπιστώνουμε πρόχειρο, αντιδεοντολογικό και αντιπαιδαγωγικό σχεδιασμό

Απανωτά "αδειάσματα" για τις αιφνιδιαστικές αποφάσεις της εισπράτει η υπουργός Παιδείας κ.Νίκη Κεραμέως. Οι εκπαιδευτικοί ετοιμάζονται να αντιδράσουν έντονα στα νέα ωρολόγια προγράμματα επειδή θα οδηγήσουν, όπως λένε, σε διαθεσιμότητες και απολύσεις καθώς "εξαφανίζονται" ολόκληρες ειδικότητες από το Λύκειο, ενώ τα πάνω-κάτω έχουν έρθει και στις υπηρεσιακές μεταβολές. Τελευταίο -και βαρύ- χτύπημα στην υπουργό Παιδείας, η ακόλουθη ανακοίνωση της ΔΑΚΕ Λάρισας:


"Με ανησυχία  και προβληματισμό παρατηρούμε  τις συνεχείς κα με μεγάλη καθυστέρηση αποφάσεις της κυβέρνησης όσον αφορά στα ωρολόγια προγράμματα Γυμνασίων (72322/Δ2/12-6-2020) και ΓΕΛ (74182/Δ2/15-6-2020) από το σχ.έτος 2020-2021 και εφεξής.


   Διαπιστώνουμε  έναν πρόχειρο, αντιδεοντολογικό και  αντιπαιδαγωγικό σχεδιασμό από το ΥΠΑΙΘ.

   Πρόχειρο διότι όπως γίνεται αντιληπτό δεν γνωρίζει κανείς εάν τα ΠΥΣΔΕ υποχρεωθούν να πραγματοποιήσουν εκ νέου υπηρεσιακές μεταβολές εκπαιδευτικών λόγω των νέων δεδομένων (αρνητικά για αρκετούς συναδέλφους).

    Αντιδεοντολογικό διότι αφενός ο συγκεκριμένος σχεδιασμός προέκυψε ξαφνικά και χωρίς κανέναν διάλογο με την ΟΛΜΕ και αφετέρου εντέχνως καλλιεργείται ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΝΥΝ  κυβερνώντες η αντιπαράθεση των ειδικοτήτων, «διαίρει και βασίλευε» . Είναι γεγονός πως κάποιες ειδικότητες ευνοούνται (αυξάνονται οι ώρες διδασκαλίας συγκεκριμένων μαθημάτων και δημιουργούνται νέες οργανικές θέσεις ), έναντι κάποιων άλλων όμως των οποίων το ωράριο ψαλιδίζεται (προκύπτουν υπεραριθμίες, οι οποίες επιφέρουν αναστάτωση και ανασφάλεια στους συναδέλφους των συγκεκριμένων ειδικοτήτων) .

   Αντιπαιδαγωγικό τέλος διότι  εξαφανίζονται ή υποβαθμίζονται ειδικότητες , οι οποίες προσέφεραν τα μέγιστα στην εκπαιδευτική διαδικασία (Οικιακής Οικονομίας, Κοινωνιολόγοι, Οικονομολόγοι ).

Ελάχιστη σημασία και αξιοπιστία βέβαια έχουν οι ανακοινώσεις παρατάξεων που είναι ικανές να  μηδενίσουν και τον αέρα που αναπνέουμε( το μεγάλο τους πρόβλημα είναι οι, υπερβολικά πολλές για αυτούς, 2 ώρες των Θρησκευτικών! ) .

   Διαχρονική θέση της ΔΑΚΕ όμως ,και στην συγκεκριμένη περίπτωση πλέον επίκαιρη, είναι μια ΕΘΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ  για την Παιδεία, την οποία τα μέλη του Ελληνικού Κοινοβουλίου έχουν υποχρέωση επιτέλους να κάνουν  πράξη. Ας σταματήσουν τα εκ περιτροπής παιχνίδια στην πλάτη μαθητών και εκπαιδευτικών.

   Καλούμε το ΥΠΑΙΘ να σεβαστεί το λειτούργημα του μάχιμου εκπαιδευτικού που τρέχει σε 3,4 ή 5 σχολεία την εβδομάδα. Οφείλει να διαφυλάξει την υπηρεσιακή του ασφάλεια. Με πράξεις.

   Η ΔΑΚΕ θα συνεχίσει να αγωνίζεται αταλάντευτα και να υπερασπίζεται τα δικαιώματα και τις ανάγκες των μαθητών  καθώς και  την επαγγελματική αξιοπρέπεια των  εκπαιδευτικών

tags: ΔΑΚΕ

2024 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)