to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

15:25 | 27.05.2020

πηγή: Στο Κόκκινο

Κοινωνία

Δ. Πολυχρονιάδης: Το υπουργείο Παιδείας έχει κάνει το ψεύδος επάγγελμα

Ο Δημήτρης Πολυχρονιάδης, μέλος του ΔΣ της ΔΟΕ, μίλησε χθες Στο Κόκκινο και την Τζούλυ Τσίγκα για τις κινητοποιήσεις των εκπαιδευτικών που θα συνεχιστούν ενάντια στο «χειρότερο νομοσχέδιο για την εκπαίδευση που έχουμε συναντήσει 25 χρόνια τώρα».


«Όλα γίνονται για επικοινωνιακούς λόγους. Το υπουργείο Παιδείας χρησιμοποιεί τον κοινωνικό αυτοματισμό. Οι εκπαιδευτικοί θέλουμε να ανοίξουν τα σχολεία, αλλά όχι για να περάσουν οι κάμερες. Η κάμερα στην τάξη δεν συστήνεται πουθενά στον κόσμο, είναι παγκόσμια πρωτοτυπία. Επίσης δεν πληρούνται οι προϋποθέσεις για να ανοίξουν τα σχολεία». Ο Δημήτρης Πολυχρονιάδης, μέλος του ΔΣ της ΔΟΕ, μίλησε χθες Στο Κόκκινο και την Τζούλυ Τσίγκα για τις κινητοποιήσεις των εκπαιδευτικών που θα συνεχιστούν ενάντια στο «χειρότερο νομοσχέδιο για την εκπαίδευση που έχουμε συναντήσει 25 χρόνια τώρα».


O κ. Πολυχρονιάδης τόνισε  ότι όλες οι καθαρίστριες έχουν μεταφερθεί στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση, δεν υπάρχουν μόνιμες καθαρίστριες, χρειάζονται διπλάσιες από τις υπάρχουσες γιατί για παράδειγμα ένα 12θέσιο σχολείο για να καθαριστεί με βάση τα υγειονομικά πρωτόκολλα χρειάζεται 4 καθαρίστριες πλήρους απασχόλησης και τα νηπιαγωγεία χρειάζονται δύο.

Όπως εξήγησε υπάρχουν πολλές μικρές αίθουσες ή ακόμη και μάθημα σε κοντέινερ, άρα δε μπορεί να βάζεις σ’ αυτά 15 παιδιά. Σε πολλά σχολεία, σημείωσε, τα προαύλια είναι μικρά για να τηρηθούν οι αποστάσεις που επιβάλλονται και οι εκπαιδευτικοί είναι ένα γερασμένο σώμα με προβλήματα υγείας.

Με το νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας, εξήγησε ο κ. Πολυχρονιάδης, επιχειρείται ολική επαναφορά νομοθετημάτων που είχαμε καταφέρει να καταργηθούν. Βάζουν κατώτερο όριο μαθητών τους 20 και ανώτερο τους 26. Αυτό σημαίνει ότι μόνο στην Αττική 1.000 τάξεις χάνονται ενώ η διδασκαλία γίνεται πιο δύσκολη. Το σχολείο μετατρέπεται σε εξεταστικό κέντρο και η υπουργός προσπαθεί να περάσει μια τιμωρητική αξιολόγηση. Στη Β’ βάθμια εκπαίδευση μεγάλα κομμάτια μαθητών βγαίνουν εκτός σχολείου (τράπεζα θεμάτων κλπ) και καταλαβαίνουμε όλοι ποια παιδιά θα είναι αυτά. Εξάλλου το είχε πει αυτή η κυβέρνηση ότι τα δυτικά προάστια μας δίνουν ψυκτικούς

tags: ΔΟΕ

2020 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)