to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

20:58 | 04.05.2020

Πολιτική

Δ. Αυγέρη: Η Κυβέρνηση Μητσοτάκη έχει αναλάβει εργολαβικά να εξυπηρετεί τα μεγάλα συμφέροντα

«Η ΝΔ πάει να βγάλει λάδι το κύκλωμα που λυμαινόταν τον ΟΑΣΘ, και που όπως φαίνεται, έχει ξαναβάλει στο μάτι τις δημόσιες συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης. Με τον φόβο, για μια ακόμη φορά, τον λογαριασμό να τον πληρώσουν οι πολίτες της»


H δήλωση της Δώρας Αυγέρη, Βουλευτή ΣΥΡΙΖΑ Β΄Θεσσαλονίκης και Αν. Τομεάρχη Εσωτερικών (Μακεδονίας-Θράκης) για ΜΕΤΡΟ- ΟΑΣΘ:

Αμετανόητη η ΝΔ, κάνει τα πάντα για να επαναφέρει το προηγούμενο καθεστώς του αμαρτωλού ΟΑΣΘ, των ελλειμμάτων και της διαφθοράς. Σήμερα αποκαλύπτεται ότι το κάνει με σχέδιο, πιστή στις πελατειακές της καταβολές, κολλημένη στις εξαρτήσεις της.

Μετά από ερώτηση του ευρωβουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, Δημήτρη Παπαδημούλη, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή επιβεβαιώνει ότι η νέα –διορισμένη από τη ΝΔ– Διοίκηση του ΟΑΣΘ είναι αυτή που απέσυρε τον περασμένο Δεκέμβριο καταγγελία στα ευρωπαϊκά όργανα για απαγορευμένες κρατικές ενισχύσεις άνω των 125 εκατ. ευρώ.

Την καταγγελία είχε κάνει η προηγούμενη διοίκηση του ΟΑΣΘ με πρόεδρο τον Στέλιο Παππά και αφορούσε παράνομες κρατικές ενισχύσεις- την περίοδο 2010-2017- οι οποίες δεν πήγαν στα ταμεία του Οργανισμού, αλλά στις τσέπες των μετόχων! Και αυτό, παρά το γεγονός ότι ο ΟΑΣΘ ήταν ζημιογόνος και υπερχρεωμένος.

Η ΝΔ πάει να βγάλει λάδι το κύκλωμα που λυμαινόταν τον ΟΑΣΘ, και που όπως φαίνεται, έχει ξαναβάλει στο μάτι τις δημόσιες συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης. Με τον φόβο, για μια ακόμη φορά, τον λογαριασμό να τον πληρώσουν οι πολίτες της.

Και την ίδια ώρα που συμβαίνουν όλα αυτά στον ΟΑΣΘ, δημοσιεύματα προαναγγέλλουν ότι η ανάδοχος εταιρεία-εργολάβος του ΜΕΤΡΟ της Θεσσαλονίκης διεκδικεί επί κυβέρνησης Μητσοτάκη αποζημιώσεις της τάξης των 50 εκατομμυρίων ευρώ, λόγω καθυστερήσεων. Η ίδια η εταιρία, πριν από την κυβερνητική αλλαγή, δήλωνε υπερήφανη για την πορεία του έργου και την βεβαιότητά της για την τήρηση του χρονοδιαγράμματος και την παράδοσή του το 2020. Τώρα τι έχει αλλάξει εκτός από την κυβέρνηση;

Μόλις δύο μήνες μετά τις εκλογές, ο ίδιος ο Πρωθυπουργός διαβεβαίωνε τους πάντες ότι τα έργα για το ΜΕΤΡΟ της Θεσσαλονίκης θα ολοκληρωθούν μέχρι του 2023, όταν ο ΣΥΡΙΖΑ και ο πρόεδρός του Αλέξης Τσίπρας τον κατήγγειλαν ότι με την απόφασή του για τον ανασχεδιασμό του σταθμού της Βενιζέλου και την απόσπαση των αρχαίων ανοίγει την όρεξη των εργολάβων για αποζημιώσεις.

Από πολύ νωρίς είχαμε προειδοποιήσει ότι οι πολιτικές της κυβέρνησης Μητσοτάκη θα τινάξουν στον αέρα όλον τον σχεδιασμό για ένα βιώσιμο και αξιόπιστο, δημόσιο σύστημα συγκοινωνιών στη Θεσσαλονίκη. Δυστυχώς, επιβεβαιωθήκαμε πολύ γρήγορα.

Ένα-ένα τα  «έργα», μία-μία οι 300 ημέρες της Κυβέρνησης ΝΔ-Μητσοτάκη  αποδεικνύουν ότι λειτουργούν σε βάρους  του δημοσίου  και προς όφελος των λίγων και εκλεκτών ιδιωτικών συμφερόντων.

2024 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)