Ειδικότερα, αύξηση των πωλήσεων καταγράφηκε σε: Βιβλία- χαρτικά- λοιπά είδη δώρων κ.ά. (14,8%), Μεγάλα καταστήματα τροφίμων (6,4%), Ένδυση- υπόδηση (6,1%), Έπιπλα- ηλεκτρικά είδη- οικιακό εξοπλισμό (5%) και Φαρμακευτικά- καλλυντικά (0,9%). Στον αντίποδα, πτώση των πωλήσεων υπήρξε σε: Τρόφιμα- ποτά- καπνό (6,6%), Καύσιμα και λιπαντικά αυτοκινήτων (5,7%) και Πολυκαταστήματα (1,2%).
Σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ, ο γενικός δείκτης όγκου (κύκλος εργασιών σε σταθερές τιμές) στο λιανικό εμπόριο, σημείωσε αύξηση 3,6% τον Νοέμβριο 2016 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Νοεμβρίου 2015, ενώ σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Οκτωβρίου 2016 σημείωσε μείωση 2,4%.
Ο εποχικά διορθωμένος (ως προς την επίδραση εποχικών γεγονότων, π.χ. έναρξη σχολικής περιόδου, εορτές, τουριστική περίοδος κ.λπ.) γενικός δείκτης όγκου, σημείωσε μείωση 0,2% τον Νοέμβριο 2016 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Οκτωβρίου 2016.
Ο γενικός δείκτης κύκλου εργασιών (σε τρέχουσες τιμές), σημείωσε αύξηση 1,8% τον Νοέμβριο 2016 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Νοεμβρίου 2015, ενώ σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Οκτωβρίου 2016 σημείωσε μείωση 4,3%.
Ο εποχικά διορθωμένος γενικός δείκτης κύκλου εργασιών, σημείωσε μείωση 0,7% τον Νοέμβριο 2016 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Οκτωβρίου 2016.