Ειδικότερα, άνοδος των πωλήσεων καταγράφηκε σε Βιβλία- χαρτικά- λοιπά είδη δώρων κ.ά. (9,8%), Πολυκαταστήματα (6,7%), Μεγάλα καταστήματα τροφίμων (5%) και Φαρμακευτικά- καλλυντικά (0,6%). Στον αντίποδα, οι πωλήσεις μειώθηκαν σε Τρόφιμα- ποτά- καπνό (3,4%), Καύσιμα και λιπαντικά αυτοκινήτων (0,5%) και Ένδυση- υπόδηση (0,5%), ενώ έμειναν αμετάβλητες στα Έπιπλα- ηλεκτρικά είδη- οικιακό εξοπλισμό.
Όπως ανακοίνωσε η ΕΛΣΤΑΤ, ο γενικός δείκτης όγκου (κύκλος εργασιών σε σταθερές τιμές) στο λιανικό εμπόριο σημείωσε αύξηση 2,6% τον Σεπτέμβριο 2016 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Σεπτεμβρίου 2015, ενώ σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Αυγούστου 2016 σημείωσε μείωση 4,3%.
Ο εποχικά διορθωμένος (ως προς την επίδραση εποχικών γεγονότων, π.χ. έναρξη σχολικής περιόδου, εορτές, τουριστική περίοδος κ.λπ.) γενικός δείκτης όγκου, σημείωσε αύξηση 1,8% τον Σεπτέμβριο 2016 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Αυγούστου 2016.
Ο γενικός δείκτης κύκλου εργασιών (σε τρέχουσες τιμές), σημείωσε αύξηση 1,7% τον Σεπτέμβριο 2016 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Σεπτεμβρίου 2015, ενώ σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Αυγούστου 2016 σημείωσε μείωση 0,8%.
Ο εποχικά διορθωμένος γενικός δείκτης κύκλου εργασιών, σημείωσε αύξηση 1% τον Σεπτέμβριο 2016 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Αυγούστου 2016.