to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

18:05 | 05.10.2016

Διεθνή

Apple και Google τα δύο εμπορικά σήματα με τη μεγαλύτερη αξία διεθνώς και το 2016, το Facebook το πιο γρήγορα ανερχόμενο

Η Apple και η Google είναι οι δύο εταιρείες που κατέχουν- για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά- την πρώτη και τη δεύτερη θέση, αντίστοιχα, στην παγκόσμια κατάταξη με τα εμπορικά σήματα (μάρκες) που έχουν τη μεγαλύτερη αξία, σύμφωνα με την εταιρεία Interbrand, η οποία συντάσσει τη σχετική λίστα εδώ και 17 χρόνια.


Η αξία του σήματος (brand) της Apple εκτιμάται στα 178,12 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ της Google στα 133,25 δισεκατομμύρια δολάρια, παρουσιάζοντας αύξηση 5% και 11%, αντίστοιχα, σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

Την πρώτη δεκάδα, σύμφωνα με τη λίστα «2016 Best Global Brands», συμπληρώνουν κατά σειρά οι Coca-Cola, Microsoft, Toyota, IBM, Samsung, Amazon, Mercedes-Benz και GE.

Τα πέντε εμπορικά σήματα που αύξησαν περισσότερο την αξία τους σε σχέση με το 2015 είναι των Facebook (48%), Amazon (33%), Lego (25%), Nissan (22%) και Adobe (21%).

Είναι προφανές ότι οι εταιρείες τεχνολογίας κυριαρχούν μεταξύ των πιο δημοφιλών και πολύτιμων brands, κάτι που αντανακλά τη γοητεία που ασκούν τα προϊόντα τους στους καταναλωτές.

Η διεθνής κατάταξη βασίζεται σε τρία κριτήρια: Πωλήσεις-κέρδη των προϊόντων και υπηρεσιών κάθε μάρκας, ο ρόλος της τελευταίας στο να επηρεάσει τις επιλογές των καταναλωτών με την «ακτινοβολία» της και η δύναμη του brand να δικαιολογεί μία αυξημένη τιμή στο αντίστοιχο προϊόν.

2024 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)