to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

13:13 | 14.02.2016

Κοινωνία

Απολύθηκε γιατί ήταν ευγενικός...

Ανακοίνωση - καταγγελία του Συλλόγου Δανειζομένου Προσωπικού Τραπεζικού Τομέα


Ο Σύλλογος απέστελε επιστολές προς τη Διοίκηση της Εθνικής Τράπεζας και της ICAPOUTSOURCING SOLUTIONS στις οποίες καταγγέλλει «για ακόμα μία φορά τις απαράδεκτες συνθήκες που επικρατούν στο τηλεφωνικό κέντρο του Μοσχάτου».

Η καταγγελία:

«Αιτία αυτή τη φορά στάθηκε η μη ανανέωση της σύμβασης του συναδέλφου Γ.Α., ο οποίος όπως αναφέρουμε και στις επιστολές είχε άριστες επιδόσεις τους τρεις μήνες που απασχολήθηκε στο Τμήμα Collection αφού υπερκάλυψε τον στόχο των εισπράξεων. Ενδεικτικά τον Ιανουάριο με στόχο εισπράξεων 7000 ευρώ, οι προσωπικές τους εισπράξεις ήταν 9200 ευρώ. Μάλιστα για επιβράβευση δικαιούνταν να πάρει κουπόνια – ticket restaurant. Προκύπτει εύλογα το ερώτημα: με ευθύνη τίνος απομακρύνονται από την Τράπεζα στελέχη που εξασφαλίζουν εισπράξεις από δάνεια, όταν όλοι γνωρίζουμε ότι αυτό είναι το Νο 1  πρόβλημα της ΕΤΕ όπως και των υπολοίπων Τραπεζών;

Αυτό που ζητούσε ο συνάδελφος είναι να τηρούνται οι διατάξεις της εργατικής νομοθεσίας και να υπάρχει σεβασμός στην προσωπικότητα και την αξιοπρέπεια του. Όταν του έγινε παρατήρηση επειδή αποσυνδέθηκε από τον υπολογιστή του ένα (1) λεπτό πριν την λήξη του ωραρίου του απευθύνθηκε στο σωματείο. Αυτή ήταν μία από τις πάρα πολλές καταγγελίες που φτάνουν καθημερινά σχεδόν στον Σύλλογό μας για άστοχες και μειωτικές παρατηρήσεις την οποία κοινοποιήσαμε στον Διευθυντή της ΔΙΔΑΛΤ. Ο παραλογισμός βέβαια δεν σταματά εδώ, αφού του έγιναν παρατηρήσεις ότι «είναι πολύ ευγενικός» (!!!!!!!) με τους πελάτες της Τράπεζας. Ότι θα φτάναμε στο σημείο να απολογούμαστε επειδή έχουμε τρόπους καλής συμπεριφοράς, δεν το περιμέναμε.

Η Τράπεζα θα πρέπει επιτέλους να αναλάβει τις ευθύνες της για τις ενέργειες των ενδιάμεσων εταιρειών «εργολάβων». Αδυνατούμε να κατανοήσουμε γιατί η Διοίκηση του τηλεφωνικού κέντρου έχει αφεθεί σε κάποιους αδαείς, που πιστεύουν ότι κάνουν Διοίκηση προσωπικού με μεθόδους χωροφύλακα.

Θα πρέπει με τον έναν ή τον άλλο τρόπο να γίνει κατανοητό ότι οι εργαζόμενοι έχουν το δικαίωμα του συνδικαλίζεσθαι, έχουν το δικαίωμα και την υποχρέωση να απευθύνονται στο σωματείο τους για οποιοδήποτε αίτημά τους.

Ζητάμε να επιστρέψει άμεσα στην εργασία του ο συνάδελφος.

Το Δ.Σ. του Συλλόγου Δανειζομένου Προσωπικού Τραπεζικού Τομέα»

2020 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)