Ειδικότερα, το Instagram, που ανήκει στην Facebook, φαίνεται να θέλει να κινηθεί στα χνάρια των εφαρμογών Yelp και OpenTable.
Στην νέα του αναβάθμιση θα δίνει στους χρήστες του την δυνατότητα να επισκέπτονται μια σελίδα όχι μόνο για να χαζέψουν τις φωτογραφίες ενός brand, μιας εταιρείας ή ενός μαγαζιού αλλά και για να κλείσουν ένα ραντεβού, να κάνουν μια κράτηση κ.α.
Επίσης, στο μέλλον ο χρήστης θα μπορεί να κάνει και κριτικές.
Η νέα αναβάθμιση του Instagram αναμένεται σε λίγους μήνες ρνώ θεωρείται ότι θα λειτουργήσει ιδανικά για τις εταιρείες.