to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

12:37 | 18.01.2013

Κοινωνία

Απεργούν και τη Δευτέρα οι εργαζόμενοι στο μετρό

Τη συνέχιση των κινητοποιήσεων αποφάσισε το σωματείο εργαζομένων της Αττικό Μετρό (ΣΕΑΜ - ΣΜΑΜ)


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ (ΣΕΑΜ – ΣΜΑΜ)

ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΗΝ ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. 
ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ Η ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΩΝ ΕΡΓΩΝ ΜΕΤΡΟ!

Η Γενική Συνέλευση Εργαζομένων της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. αποφάσισε με καθολική πλειοψηφία τη συνέχιση των κινητοποιήσεων με νέα 48ωρη απεργία των εργαζομένων στις 18 και 21 Ιανουαρίου 2013, μετά και την απορριπτική θέση του αρμόδιου Υπουργού κ. Κ.Χατζηδάκη στα αιτήματα των εργαζομένων:

 Όχι στην πέμπτη συνεχή περικοπή των αποδοχών των εργαζομένων που πλέον θα υπερβεί το 50% σε σχέση με το 2009.
 Όχι στη συνεχιζόμενη αποδυνάμωση της εταιρείας από τις οικειοθελείς αποχωρήσεις δυσεύρετου εξειδικευμένου προσωπικού της προς μεγάλα τεχνικά έργα του εξωτερικού με προφανή πλέον τον κίνδυνο για την ασφάλεια των κατασκευών (υπόγεια έργα σε πυκνοκατοικημένες περιοχές), για την κατασπατάληση του δημοσίου χρήματος και για την ποιότητα των έργων. 
 Όχι στις καθυστερήσεις που είναι βέβαιο ότι θα προκύψουν, τόσο στην παράδοση των 7 νέων σταθμών (προς Περιστέρι, Ελληνικό και Χαϊδάρι) όσο και στην υλοποίηση των υπόλοιπων έργων Μετρό και Τραμ σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Οι εργαζόμενοι της ΑΜ ως Έλληνες φορολογούμενοι πολίτες θέτουμε, ενδεικτικά και μόνο, στην αρμόδια Πολιτική Ηγεσία που οφείλει να ενδιαφέρεται για το δημόσιο συμφέρον, το ακόλουθο ερώτημα:

Ποια η ανάγκη απασχόλησης ακριβοπληρωμένων συμβούλων - αμειβομένων από 12.000 έως 22.000 ΕΥΡΩ έκαστος σε μηνιαία βάση - σε θέσεις/ειδικότητες, οι οποίες καλύπτονται ενδοεταιρικά από μηχανικούς της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. με μεγαλύτερη εμπειρία και εξειδίκευση;  Πώς επιτυγχάνεται εξοικονόμηση κόστους όταν έμπειρα και εξειδικευμένα στελέχη εκδιώχνονται, βάσει του θεσμού της εφεδρείας, και, στη συνέχεια, επαναπροσλαμβάνονται ως σύμβουλοι απολύτως απαραίτητοι, με κόστος άνω των 12.000 ΕΥΡΩ έκαστος μηνιαίως;

Θα συνεχίσουμε το δίκαιο αγώνα μας για το συμφέρον της Εθνικής οικονομίας, το συμφέρον των κατοίκων της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης και το συμφέρον της ίδιας της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ και των εργαζομένων της !

2020 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)