to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

17:01 | 17.07.2019

Οικονομία

Αγωγός ΤΑΡ: Εξετάζεται επαύξηση της μεταφορικής ικανότητας

Η προοπτική επαύξησης της μεταφορικής ικανότητας του αγωγού φυσικού αερίου ΤΑΡ εξετάζεται στο πλαίσιο market test που ξεκίνησε την 1η Ιουλίου, ανέφερε η Κατερίνα Παπαλεξανδρή, υπεύθυνη του έργου για την Ελλάδα μιλώντας στο συνέδριο του "Εκόνομιστ".


Όπως είπε, έχει κατασκευαστεί το σύνολο του έργου (τοποθέτηση αγωγών) ενώ το 79% της γης έχει επιστραφεί στους χρήστες και ολοκληρώνεται η κατασκευή των υποδομών επιφάνειας. Η επένδυση έφθασε στο 1,5 δισ. ευρώ και απασχολήθηκαν 3.500 εργαζόμενοι, κυρίως από τις τοπικές κοινωνίες, ενώ 800 και πλέον επιχειρήσεις προμήθευσαν τον ΤΑΡ με προϊόντα και υπηρεσίες.

Ο αγωγός θα μεταφέρει αέριο του Αζερμπαϊτζάν από τα ελληνοτουρκικά σύνορα μέσω Ελλάδας και Αλβανίας στην Ιταλία.

Ο διευθύνων σύμβουλος της M-NG trading (Μυτιληναίος) Παναγιώτης Κανελλόπουλος σημείωσε ότι το 40% της ελληνικής αγοράς πέρυσι καλύφθηκε από υγροποιημένο φυσικό αέριο και επεσήμανε την ανάγκη να υπάρχει ισορροπία με το αέριο αγωγών.

Ο διευθύνων σύμβουλος του ΔΕΣΦΑ Nicola Battilana επεσήμανε ότι ο όγκος της αγοράς φυσικού αερίου θα αυξηθεί από 4 σε 7 δισεκατομμύρια κυβικά μέτρα ως το 2029 και χαρακτήρισε κρίσιμο το ρόλο της εγκατάστασης Υγροποιημένου Φυσικού Αερίου στη Ρεβυθούσα για την ασφάλεια και τη διαφοροποίηση των πηγών εφοδιασμού. Στη Ρεβυθούσα σχεδιάζονται επίσης έργα για την ανάπτυξη της διανομής υγροποιημένου φυσικού αερίου σε μικρή κλίμακα και μέσω βυτιοφόρων τα οποία ο επικεφαλής του ΔΕΣΦΑ χαρακτήρισε ώριμα.

Ο ίδιος ανέφερε ακόμη ότι τον περασμένο μήνα για πρώτη φορά υπήρξε αντίστροφη ροή φυσικού αερίου στον αγωγό που συνδέει τα συστήματα της Ελλάδας και της Βουλγαρίας.

Πηγή: ΑΠΕ_ΜΠΕ

2024 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)