to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

14:41 | 21.01.2022

Πολιτική

Αδιαφορία για τους κατοίκους εντοπίζουν βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ στο σχέδιο επέκτασης της Κύμης προς την Εθνική Οδό

Η επέκταση της λεωφόρου Κύμης και η σύνδεσή της με την Εθνική Οδό πρέπει να συμπεριλάβει τις ανάγκες των τοπικών κοινωνιών, αναφέρουν στην ερώτησή τους στη Βουλή 17 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ


Τον έντονο προβληματισμό πολιτών και του Δήμου Ηρακλείου Αττικής ως προς την επέκταση της Λεωφόρου Κύμης, για την οποία έχουν καταθέσει συγκεκριμένες προτάσεις έτσι ώστε να υλοποιηθεί χωρίς να διαταράσσει την λειτουργικότητα της πόλης και την ποιότητα της ζωής των κατοίκων, μεταφέρουν στη Βουλή 17 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία, με ερώτησή τους προς τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, έπειτα από πρωτοβουλία του βουλευτή Επικρατείας και Κοινοβουλευτικού Εκπροσώπου του κόμματος, Πάνου Σκουρλέτη, με θέμα «Το έργο της επέκτασης της λεωφόρου Κύμης και η σύνδεσή της με την Εθνική Οδό (ΠΑΘΕ) πρέπει να συμπεριλάβει τις ανάγκες των τοπικών κοινωνιών».

 

Στο κείμενο της ερώτησης τονίζεται ότι ως προς την επέκταση «δεν έχουν ληφθεί υπόψη όσα έχουν επισημάνει εκατοντάδες πολίτες σε σχετικό υπόμνημά τους προς το ερωτώμενο Υπουργείο αλλά και το ΔΣ με ομόφωνη απόφαση της 25ης Συνεδρίασης στις 2-12-2020». Επισημαίνεται ακόμη ότι «το αίτημα που διατυπώνεται αφορά την επέκταση του μεγέθους της υπόγειας σήραγγας κατά 360 μέτρα στο ανοικτό τμήμα, στο νότιο άκρο του οποίου συμπληρώνονται τα έργα του υφιστάμενου ανισόπεδου κόμβου της Αττικής Οδού. Θεωρείται αναγκαία συνθήκη για την έναρξη των εργασιών από τους κατοίκους ώστε να αποφευχθούν καταστάσεις που ευθέως θα θίξουν την ποιότητα ζωής τους και την καθημερινότητα τους συνολικά (απαλλοτριώσεις, ρύπανση, ηχορύπανση κ.α.)».

 

Επίσης, σημειώνεται ότι το Δημοτικό Συμβούλιο, με την απόφασή του «απαιτεί να κατασκευαστεί η διάνοιξη με υπογειοποίηση του τμήματος της επέκτασης που διέρχεται εντός των ορίων του Δήμου Ηρακλείου Αττικής προκειμένου να μην διαταραχτεί η ποιότητα ζωής των κατοίκων της περιοχής καθώς και η λειτουργικότητα του συνόλου της πόλης λόγω της διακοπής της συνέχειας του αστικού ιστού, φαινόμενο που το Ηράκλειο ήδη βιώνει δεδομένης της διέλευσης κυκλοφοριακών διαδρομών όπως η Αττική Οδός και η γραμμή ΗΣΑΠ». Ακόμη, ζητά «να κατασκευαστούν στο σκεπαστό, πλέον, τμήμα της λεωφόρου Κύμης χώροι πρασίνου, αθλητικές υποδομές και λοιποί κοινόχρηστοι χώροι ως αντισταθμιστικά έργα.[…] 5. Σε κάθε περίπτωση ζητά να μην προχωρήσει η οριστικοποίηση των μελετών του έργου προτού εξεταστεί από το Υπουργείο η παρούσα απόφαση και ολοκληρωθεί η διαβούλευση με τον Δήμο Ηρακλείου Αττικής».

 

Ο υπουργός ερωτάται:

 

1. Σε ποιες ενέργειες έχει ή θα προβεί ώστε να υπάρξει σαφής σχεδιασμός πριν την οριστικοποίηση των μελετών για την υιοθέτηση των αιτημάτων κατοίκων και Δημοτικού Συμβουλίου Ηρακλείου Αττικής με αιχμή την επέκταση του μεγέθους της υπόγειας σήραγγας;

2. Σε ποια ακριβώς φάση βρίσκεται η διαδικασία των απαλλοτριώσεων στην προαναφερόμενη περιοχή και ποιο είναι το ακριβές χρονοδιάγραμμα για την υλοποίηση αυτών;

3. Υπάρχει σαφής σχεδιασμός για την υλοποίηση αντισταθμιστικών έργων δημόσιου και κοινωφελούς χαρακτήρα (αθλητικοί χώροι, πράσινο κ.α.) στο σκεπαστό τμήμα της Λεωφόρου Κύμης;

4. Υφίσταται σχεδιασμός ώστε οι αναγκαίες τροποποιήσεις να ενσωματωθούν στο συνολικό χρονοδιάγραμμα για την αποπεράτωση του εν λόγω έργου;

2022 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)