to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

12:03 | 18.09.2012

Κοινωνία

8 σχολεία θα καλύπτουν ταυτόχρονα δάσκαλοι ξένων γλωσσών σε περιοχές της Αθήνας

Σύμφωνα με ανακοίνωση της Διεύθυνσης Π.Ε. της Β' Αθήνας, που περιλαμβάνει τις σχολικές μονάδες των περιοχών: Αγίας Παρασκευής, Χολαργού, Ψυχικού, Χαλανδρίου, Πεντέλης, Βριλησσίων, Αμαρουσίου, Ν. Ιωνίας, Ν. Ηρακλείου, Κηφισιάς, Εκάλης και Ν. Ερυθραίας, οι εκπαιδευτικοί  ξένων γλωσσών που τοποθετούνται στα δημοτικά για τη νέα σχολική χρονιά, θα καλύπτουν μέχρι και 8 διαφορετικά σχολεία ταυτόχρονα, τα οποία δεν βρίσκονται ούτε καν στον ίδιο Δήμο!


Σύμφωνα με ανακοίνωση της Διεύθυνσης Π.Ε. της Β' Αθήνας, που περιλαμβάνει τις σχολικές μονάδες των περιοχών: Αγίας Παρασκευής, Χολαργού, Ψυχικού, Χαλανδρίου, Πεντέλης, Βριλησσίων, Αμαρουσίου, Ν. Ιωνίας, Ν. Ηρακλείου, Κηφισιάς, Εκάλης και Ν. Ερυθραίας, οι εκπαιδευτικοί  ξένων γλωσσών που τοποθετούνται στα δημοτικά για τη νέα σχολική χρονιά, θα καλύπτουν μέχρι και 8 διαφορετικά σχολεία ταυτόχρονα, τα οποία δεν βρίσκονται ούτε καν στον ίδιο Δήμο!

Αυτό σημαίνει ότι, ένας δάσκαλος γαλλικών ή γερμανικών, θα πρέπει να επισκέπτεται 7-8 σχολεία κάθε εβδομάδα, τουλάχιστον από 2-3 φορές το καθένα.

Είναι πραγματικά άξιο προσοχής πως ένας εκπαιδευτικός μπορεί να το καταφέρει αυτό, πως μπορεί να προφταίνει να διδάσκει σε τουλάχιστον τρία σχολεία καθημερινά, πως μπορεί να συνδυάζει το πρόγραμμά του με το πρόγραμμα τόσων σχολείων, πως μπορεί να οργανώνει σωστά την κάθε παρουσία του και να είναι συνεπής στο ωράριό του, πόσο του κοστίζουν όλες αυτές οι μετακινήσεις και πόσο τον εξαντλούν.

Και τελικά, πόσο αποδοτικό μπορεί να είναι το μάθημα για τα παιδιά, από έναν εκπαιδευτικό που τρέχει σαν σε αγώνα σκυταλοδρομίας ;


Πηγή: halandripedia.blogspot.gr

2024 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)