Το κοστολόγιο εκτός από την παραγωγή του κακόγουστου βίντεο, περιλαμβάνει και την παράθεση κοκτέιλ στους περίπου 200 χορευτές που έλαβαν μέρος στο σποτ, αμέσως μετά το πέρας της εκδήλωσης, καθώς και σε πλήθος καλεσμένων του ΕΟΤ.
Τώρα εάν τα 75.000 ευρώ εν μέσω κρίσης, δόθηκαν για ένα αμφιβόλου αποτελέσματος και ποιότητας διαφημιστικό σποτ, αυτό είναι μια άλλη ιστορία. Ίσως τελικά τα πλάνα με τη μεσογειακής ομορφιάς ελληνίδα υπουργό τουρισμού να τραβά φωτογραφίες με το iphone, να καταφέρουν να προσελκύσουν τουρίστες.