-
-
Έρχονται αυξήσεις σε τηλεφωνία και Ίντερνετ μετά τις εκλογές
13.06.2023 - 12:11
Αυξήσεις σε τηλεφωνία και Ίντερνετ μετά τις εκλογές - Συμβόλαια με τιμαριθμική προσαρμογή - Σε δημόσια διαβούλευση βάζει το θέμα η ΕΕΤΤ, ικανοποιώντας το αίτημα των παρόχων να ανεβάζουν τις τιμές ανάλογα με τον πληθωρισμό -
Στο 10% το τέλος κινητής και καρτοκινητής τηλεφωνίας - Όφελος από 2% έως 10% για τους καταναλωτές
04.01.2022 - 13:37
Τέθηκε σε ισχύ από 1/1/22 το νέο, ενιαίο και σταθερό τέλος κινητής και καρτοκινητής τηλεφωνίας ύψους 10% - Κατά τα αρμόδια υπουργεία, «με το προηγούμενο καθεστώς, τα τέλη κινητής τηλεφωνίας κυμαίνονταν από 12% έως 20%, ανάλογα με το ύψος του μηνιαίου λογαριασμού. Έτσι, το όφελος του μέτρου κυμαίνεται μεταξύ 2% και 10% για το σύνολο κάθε μηνιαίου λογαριασμού και για όλους τους καταναλωτές» -
Mείωση των τιμών των διεθνών κλήσεων και SMS εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης από τις 15 Μαΐου
13.05.2019 - 14:35
Τη μείωση των τιμών των διεθνών κλήσεων και SMS εντός ΕΕ από τις 15 Μαΐου ανακοίνωσε σήμερα η Ευρωπαϊκή Επιτροπή. -
Για παράνομες διαφημιστικές κλήσεις: Βαριά «καμπάνα» σε εταιρείες τηλεφωνίας
18.10.2018 - 13:58
Στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα είχε γίνει μεγάλος αριθμός καταγγελιών για τηλεφωνικές κλήσεις από την πλευρά τηλεφωνικών εταιρειών, για την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών τους -
Επικοινωνία Ν. Παππά με εταιρείες κινητής τηλεφωνίας για την παροχή δωρεάν υπηρεσιών στους πληγέντες
24.07.2018 - 15:54
Στο πλαίσιο της κινητοποίησης των Αρχών για την παροχή βοήθειας στους πληγέντες από τις φονικές πυρκαγιές, ο υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης, Νίκος Παππάς, είχε επικοινωνία από το πρωί με όλους τους παρόχους κινητής τηλεφωνίας -
Παρέμβαση από τον Συνήγορο του Καταναλωτή για τις χρεώσεις μηνυμάτων από 5ψήφια νούμερα
25.09.2017 - 10:32
Αποδεκτή έγινε η πρώτη σύσταση της ανεξάρτητης αρχής Συνήγορος του Καταναλωτή προς εταιρεία κινητής τηλεφωνίας, μετά από καταγγελία καταναλωτή, για ακούσια εγγραφή του σε υπηρεσία Πολυμεσικής Πληροφόρησης (ΥΠΠ), (τα γνωστά μας 5ψηφια). -
«Τειρεσίας» για τους κακοπληρωτές της κινητής τηλεφωνίας
28.05.2017 - 19:07
Η Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα με την υπ΄ αρθμ. 28/2017 ομόφωνη απόφασή της έδωσε την άδεια σε εταιρεία για την δημιουργία Συστήματος Ανταλλαγής Πληροφόρησης δεδομένων αφερέγγυων συνδρομητών κινητής τηλεφωνίας. -
Οδηγία ΕΕΤΤ για τις διαφημίσεις παρόχων τηλεφωνίας: Στην τελική τιμή να περιλαμβάνονται όλα τα τέλη και ο ΦΠΑ
09.05.2017 - 11:54
Η οδηγία της ΕΕΤΤ «πρόκειται να διευκολύνει σημαντικά τους συνδρομητές στη σύγκριση και επιλογή, βάσει κόστους, μεταξύ υπηρεσιών και παρόχων. Συγκεκριμένα, οι πάροχοι υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών υποχρεούνται να αναγράφουν την τελική τιμή στις υπηρεσίες λιανικής, συμπεριλαμβανομένων των αντίστοιχων τελών συνδρομητή σε σταθερή, κινητή και καρτοκινητή τηλεφωνία και συνδρομητική τηλεόραση, καθώς και του ΦΠΑ». -
Συντονίζονται οι εργαζόμενοι στην κινητή τηλεφωνία
24.01.2017 - 22:11
Σε σύσταση επιτροπής αλληλεγγύης, μπροστά και στις κινητοποιήσεις που έχουν, προχωρούν τα σωματεία εργαζομένων στις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας -
Συνήγορος Καταναλωτή: Προσοχή στις χρεώσεις περιαγωγής κινητής τηλεφωνίας
13.04.2016 - 11:36
Την προσοχή των καταναλωτών στις χρεώσεις περιαγωγής κινητής τηλεφωνίας, εφιστά ο Συνήγορος Καταναλωτή, διευκρινίζοντας ότι βάσει ευρωπαϊκού κανονισμού οι χρεώσεις μειώνονται σταδιακά από το τέλος Απριλίου έως τις 15 Ιουνίου οπότε καταργούνται πλήρως. -
Σε κυρίαρχο μέσο ενημέρωσης και ψυχαγωγίας αναδεικνύεται το κινητό τηλέφωνο
28.02.2016 - 16:44
Το κινητό τηλέφωνο μετατρέπεται στο κυρίαρχο μέσο επικοινωνίας, ψυχαγωγίας, ενημέρωσης, αλλά και απαραίτητο εργαλείο για την καθημερινότητα και το επιχειρείν, όπως αναδείχτηκε από το Mobile World Congress, που πραγματοποιήθηκε στην Βαρκελώνη.