to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version
  • Πώς θα προστατέψουμε και θα στηρίξουμε την Αττική

    06.10.2023 - 16:13

    Μεγάλη ευθύνη της σημερινής διοίκησης της Περιφέρειας Αττικής για τα έργα που έπρεπε να έχουν γίνει ώστε να αποτραπούν οι όποιες καταστροφικές επιπτώσεις μιας μεγάλης πλημμύρας
  • Οι μεγάλες προτεραιότητες για την Αττική

    26.09.2023 - 13:41

    Του Χρήστου Πιλάλη από την Κυριακάτικη Kontranews
  • Συνέδριο με στόχο την ανατροπή της Δεξιάς

    04.04.2022 - 21:26

    Σε λίγες ημέρες ξεκινά το 3ο Συνέδριο του ΣΥΡΙΖΑ–Π.Σ., μέσα σε μια πολύ κρίσιμη περίοδο για τη χώρα
  • Ανοίγει η αγορά των αθλητικών ομοσπονδιών;

    25.11.2021 - 17:50

    Στόχος της κυβέρνησης είναι η δημιουργία μιας «αθλητικής αγοράς» που θα ικανοποιεί (;) ανάγκες πραγματικές ή τεχνητές πάντα με σημαντικό κόστος για τους καταναλωτές- αθλητές. Θέλει να ανοιχτεί σε επιχειρηματίες, σε ομίλους που υπόσχονται να κάνουν πραγματικότητα κάθε φαντασίωση των καταναλωτών για ποδόσφαιρο ή σκάκι στο βουνό, στη θάλασσα, σε πισίνα ή σε virtual περιβάλλον με εντυπωσιακά εφέ ή ακόμη και σε συνδυασμό όλων αυτών.
  • Εισαγωγή στο Πανεπιστήμιο μέσω… ΚΕΦΙΜ!

    07.10.2021 - 16:24

    To ΚΕΦΙΜ είναι μια «δεξαμενή σκέψης» (think tank) που στόχο έχει – όπως διαβάζουμε και στην ιστοσελίδα της - την αύξηση της επιρροής των φιλελεύθερων προτάσεων και ιδεών στον δημόσιο διάλογο και την πολιτική
  • Ατεκμηρίωτα απαξιωτική προς τους εκπαιδευτικούς η κυβέρνηση

    09.07.2021 - 22:29

    Βρίθει αντιφάσεων αλλά και υποκρισίας η Υπουργός Παιδείας και η κυβέρνηση. Από τη μία εδώ και χρόνια υπερθεματίζουν για την - κατά τη θέση της Νέας Δημοκρατίας - ανάγκη να κινηθεί ο Δημόσιος Τομέας και συγκεκριμένα η δημόσια εκπαίδευση με τάχα μου σύγχρονους όρους διοίκησης, με όρους management.
  • Αριστεία ή τζάμπα εργασία;

    06.07.2021 - 10:54

    Tο σχέδιο νόμου επιχειρείται να ψηφιστεί καλοκαιριάτικα για να αντιμετωπίσει λιγότερες δυσκολίες
  • Αξιολόγηση: Ο «Μέντορας» της Κεραμέως ή κάντο όπως η Διαμαντοπούλου

    23.06.2021 - 13:15

    «Ο μέντορας της κυρίας Κεραμέως που κινείται στα χνάρια της Διαμαντοπούλου, μπορεί να συνεισηγηθεί την απόλυση κάποιων νεοδιόριστων εκπαιδευτικών οι οποίοι βεβαίως δεν έχουν ούτε υπερεπταετή πραγματική υπηρεσία ούτε συμπληρώνουν εικοσιπενταετή συντάξιμη υπηρεσία, προκειμένου να μεταταχτούν»
  • «Πες την ιδέα σου» ή επικοινωνιακά τερτίπια από την Υπουργό Παιδείας;

    31.05.2021 - 22:59

    «Στο μήνυμα που θέλει να στείλει η κυρία Κεραμέως, πως τάχα μου είναι συνομιλητής των πάντων και ακούει τους πάντες, της απαντάμε μεταξύ άλλων: αυτό δεν το κάνατε ποτέ και δεν πιστεύουμε πως θα το κάνετε τώρα μέσα από ένα αδιαφανή προσωπικό σας μηχανισμό»

  • Πανελλήνιες 2021: Ψυχολογική υποστήριξη των υποψηφίων ή «στάχτη στα μάτια»;

    20.05.2021 - 20:24

    Η λειτουργία των τηλεφωνικών γραμμών Πληροφοριών και Ψυχολογικής Υποστήριξης υποψηφίων θα έπρεπε να υπάρχει από την αρχή της σχολικής χρονιάς - Απαιτούνται πολύ περισσότεροι και μόνιμοι σχολικοί ψυχολόγοι που να γνωρίζουν σταθερά το εκπαιδευτικό περιβάλλον κάθε σχολείου
  • Σχολικό Βιβλίο: Ποιους ωφελεί η κατάργησή του

    17.04.2021 - 20:50

    Τα ηλεκτρονικά βιβλία επιτρέπουν πάρα πολλούς περισπασμούς, χρησιμοποιούν μικρότερες σελίδες και μειώνουν τη φυσική αλληλεπίδραση, καθιστώντας δύσκολο, αν όχι αδύνατο, για τους τακτικούς αναγνώστες να συμμετέχουν σε βαθιά ανάγνωση - δηλαδή, εστιασμένη, υψηλότερη κριτική ανάλυση για αρκετές ώρες κάθε φορά
  • Σχέδιο Ανάκαμψης: Δράσεις σκληρής νεοφιλελεύθερης πολιτικής στην παιδεία

    12.04.2021 - 09:30

    Είναι προφανές τόσο από τη μέχρι στιγμής εκπαιδευτική πολιτική της κυβέρνησης, όσο και από τις επιλογές της στο Σχέδιο Ελλάδα 2.0, πως είναι έξω από τις προτεραιότητές της η γενική και βασική μόρφωση, η καλλιέργεια που συντελεί μεταξύ άλλων και στην κοινωνικοποίηση των νέων ανθρώπων

Σελίδες

2024 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)