-
-
Εκπαίδευση και πολιτική: τέσσερα χρόνια δουλειάς στο ΙΕΠ
18.11.2019 - 11:05
Η ανάληψη της ευθύνης του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής το 2015, σε μια στιγμή ιστορικής μεταβολής του πολιτικού τοπίου, σήμαινε για το νέο ΔΣ σχεδιασμό πολιτικών για την μέσω της παιδείας υπεράσπιση και εμβάθυνση της δημοκρατίας. Και το σήμαινε πολλαπλά. -
Ο αυταρχισμός του αυθαίρετου
26.09.2019 - 13:42
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΕΛΑΚΗΣ, Η χαμένη τιμή της δημοσιογραφίας. 20+1 ιστορίες κιτρινισμού, εκδόσεις Θεμέλιο, σελ. 288 -
Για μια γνώση που ενδιαφέρει
27.02.2017 - 17:17
Στη διδακτική των επιστημών, όπως και στην επιστημολογία, την εναλλαγή αυτή μεταξύ θεωρίας και συνεπειών εφαρμογής τη συναντάμε ως σύνδεση της μεθόδου έκθεσης με την έρευνα. Μόνο τα προβλήματα που έχουν αποσαφηνιστεί ως τέτοια σε ένα πλαίσιο προσομοίωσης συνθηκών έρευνας αντέχουν στην απαιτητική διαδικασία μονόπλευρης έκθεσης της απάντησής τους μέσω του (πάντα δυνάμει αυταρχικού) λόγου του ή της εκπαιδευτικού. -
Δεκαπέντε θέσεις για το σχολείο
07.03.2016 - 19:06
Με άμεση αναφορά τη συζήτηση περί Παιδείας και επομένως την ευκαιρία να σκεφτούμε πέρα από τα άμεσα δεδομένα και τους περιορισμούς τους, καταγράφω, σε θέσεις, μια πρόταση που περιγράφει προοπτικές του σχολείου μιας δημοκρατικής κοινωνίας. -
«Εδώ πνιγόμαστε». Δύο στρατηγικές έκπτωσης των δικαιωμάτων
02.04.2014 - 09:16
Με αφορμή την έκδοση του ομότιτλου βιβλίου του Γεράσιμου Κουζέλη, οι εκδόσεις νήσος και το Red Notebook διοργανώνουν συζήτηση με τίτλο Φασισμός και Δημοκρατία, την Τετάρτη 2 Απριλίου στις 7:00 μ.μ., στον Πολυχώρο της Ανοιχτής Πόλης. Ενόψει της εκδήλωσης, το Red Notebook αναδημοσιεύει εκτενές απόσπασμα από το κείμενο με τίτλο «Η εξατομίκευση της οικουμενικότητας. Σημείωση για τους εξουσιαστικούς όρους αναγνώρισης δικαιωμάτων», που συμπεριλαμβάνεται στο βιβλίο.