to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version
  • Τηλεπικοινωνίες: Τα βασικότερα παράπονα των καταναλωτών – Στην πρώτη θέση η αμφισβήτηση χρεώσεων

    12.11.2021 - 17:10

    Περισσότερα από 15.000 γραπτά αιτήματα και καταγγελίες διαχειρίστηκε συνολικά ο Τομέας Εξυπηρέτησης Καταναλωτών της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) το 2020, με τη συντριπτική πλειονότητα (περίπου 12.000) να αφορούν τον κλάδο των ηλεκτρονικών επικοινωνιών και τις υπόλοιπες τις ταχυδρομικές υπηρεσίες. Βασικότερη αιτία καταγγελίας ήταν η αμφισβήτηση χρεώσεων σε λογαριασμούς, όσον αφορά τις τηλεπικοινωνίες και οι καθυστερήσεις στην επίδοση όσον αφορά τις ταχυδρομικές υπηρεσίες.

2024 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)