03.08.2021 | 13:54
Τα τελευταία σαράντα χρόνια στην Αμερική, η πολιτική του ανταγωνισμού περιστρεφόταν γύρω από τον καταναλωτή. Αυτό αποτελούσε εν μέρει κληρονομιά του βιβλίου του Ρόμπερτ Μπορκ με τίτλο «Το αντιμονοπωλιακό παράδοξο», όπου υποστηρίζεται ότι ο βασικός στόχος της αντιμονοπωλιακής πολιτικής θα έπρεπε να είναι η προώθηση της «επιχειρηματικής αποτελεσματικότητας», που από τη δεκαετία του ’80 κι ύστερα αποτυπώνεται στις τιμές για τον καταναλωτή. Οι τιμές αυτές θεωρούνταν το βασικό κριτήριο της ευημερίας του καταναλωτή, που με τη σειρά της ήταν το κέντρο της οικονομικής ευφορίας.