-
-
Καθολικό «όχι» στο νομοσχέδιο Κεραμέως: Πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο στο κέντρο της Αθήνας
14.07.2022 | 20:30
Μαζικό «Όχι» από την πανεπιστημιακή κοινότητα στο νομοσχέδιο που συζητείται στην Ολομέλεια της Βουλής - Παρ' όλο που η κυβέρνηση φέρνει μέσα στο καλοκαίρι το εν λόγω νομοσχέδιο για να μην συναντήσει αντιδράσεις, φοιτητές, καθηγητές και εργαζόμενοι στα ΑΕΙ συμμετείχαν μαζικά στο πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο στα Προπύλαια -
Απορρίπτουν το νομοσχέδιο Κεραμέως οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ - ΠΣ: Οι τοποθετήσεις στην Ολομέλεια της Βουλής
14.07.2022 | 19:55
Σφοδρή κριτική από τους βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ - ΠΣ στο νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας που επιδιώκει να διαλύσει το δημόσιο πανεπιστήμιο -
Αλ. Τσίπρας σε Μητσοτάκη: Εκτσογλανισμός είναι η ατιμωρησία του εκλεκτού σας και βιαστή ανηλίκων Λιγνάδη
14.07.2022 | 18:11
«Το γάντι του διχασμού που μας πέταξε ο κ. Μητσοτάκης εμείς δεν θα το σηκώσουμε», τόνισε ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης στη Βουλή -
Δήλωση - πρόκληση από τον Αγγ. Συρίγο στην Βουλή περί «μυθολογίας του Πολυτεχνείου»
14.07.2022 | 15:44
Δημιουργήθηκε "μια μυθολογία" που υπάρχει ακόμη υποστήριξε ο Άγγελος Συρίγος. Για προσπάθεια αναθεώρησης του δημοκρατικού κεκτημένου μίλησε ο Νίκος Βούτσης. Παρέμβαση από τον κοινοβουλευτικό εκπρόσωπο του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Πάνο Σκουρλέτη. «Ντρέπομαι πραγματικά που είμαι συνάδελφος πανεπιστημιακός με τον κ Συρίγο», σχολιάζει ο Ευκλείδης Τσακαλώτος. -
Μ. Τζούφη: Τα πανεπιστήμια έχουν ήδη καταψηφίσει το νομοσχέδιο Κεραμέως
14.07.2022 | 15:04
Φτάσατε στο σημείο να σας ασκεί δριμεία κριτική μέχρι και η Επιστημονική Επιτροπή της Βουλής κατηγόρησε την υπουργό Παιδείας Νίκη Κεραμέως η αναπλ. τομεάρχης Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ -
Ευκλ. Τσακαλώτος: Οι τρεις αρχές που πρέπει να διέπουν τη συζήτηση για τα ΑΕΙ
14.07.2022 | 14:47
Ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ μίλησε στην Ελληνική Βουλή κατά τη συζήτηση του νομοσχεδίου «Νέοι Ορίζοντες» για τα ΑΕΙ που εισηγήθηκε στη Βουλή το υπουργείο Παιδείας. -
Το Νομοσχέδιο Κεραμέως δικαιολογεί την ανάγκη για πανεπιστημιακή αστυνομία
14.07.2022 | 11:42
Παρά το γεγονός της μόνιμης πια εγκατάστασης των ΜΑΤ στο ΑΠΘ, η εγκληματικότητα δεν μειώθηκε, αλλά, αντίθετα, επιδεινώθηκε. -
Βουλή: Λάσπη στον ανεμιστήρα και κυβερνητικές προκλήσεις κατά την πρώτη ημέρα συζήτησης του νομοσχεδίου για τα ΑΕΙ
13.07.2022 | 22:45
Ξεκίνησε νωρίς το πρωί της Τετάρτης στην Ολομέλεια της Βουλής η συζήτηση του νομοσχεδίου του υπ. Παιδείας με τον τίτλο «Νέοι ορίζοντες», που αν περάσει θα επιφέρει συντριπτικό πλήγμα στα Ανώτατα Πανεπιστημιακά Ιδρύματα - «Μάχη για να μη δοθεί η χαριστική βολή στα ΑΕΙ: Σφοδρή η αντίδραση του ΣΥΡΙΖΑ, με τον Ν. Φίλη να καταθέτει από την πρώτη στιγμή σήμερα ένσταση αντισυνταγματικότητας, η οποία ωστόσο απορρίφθηκε από την κυβέρνηση - «Αυτό το νομοσχέδιο ορίζει δυο κόσμους», επεσήμανε ο εισηγητής του ΣΥΡΙΖΑ - Έντονη αντιπαράθεση Κεραμέως - Σκουρλέτη για τις δηλώσεις Μητσοτάκη που έφτασε στο σημείο να συσχετίσει τον ΣΥΡΙΖΑ με τους εμπρηστές των εγκαταστάσεων του Real FM -
Ν. Φίλης για ν/σ Κεραμέως: Ολοκληρώνεται η αντιμεταρρύθμιση στα πανεπιστήμια
13.07.2022 | 12:21
«Αυτό το νομοσχέδιο ορίζει δυο κόσμους. Γι' αυτό στεκόμαστε απέναντι και το καταψηφίζουμε», επεσήμανε ο Ν. Φίλης στην Ολομέλεια της Βουλής κατά την συζήτηση του νομοσχεδίου «Νέοι Ορίζοντες στα ΑΕΙ» -
ΕΠΕΚΕ Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ: Σωρεία αντισυνταγματικών διατάξεων στο νομοσχέδιο Κεραμέως για τα ΑΕΙ
13.07.2022 | 9:41
Με μια έκθεση - κόλαφο (διαβάστε τη ολόκληρη) το Επιστημονικό Συμβούλιο της Βουλής δικαιώνει την κριτική που ασκήθηκε από την ακαδημαϊκή κοινότητα και τον ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ στο νομοσχέδιο του υπ. Παιδείας που συζητείται σήμερα στη Βουλή. «Είναι πραγματικά ακατανόητο πώς θα τολμήσει η κυβερνητική πλειοψηφία να υπερασπιστεί το νομοσχέδιο Κεραμέως μετά την εντονότατη και καταλυτική κριτική που ασκεί το Επιστημονικό Συμβούλιο της Βουλής στις πιο κρίσιμες διατάξεις του», σημειώνει η ΕΠΕΚΕ Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ -
Πώς εισάγεται η διαπλοκή στο πανεπιστήμιο
13.07.2022 | 9:10
Το επίδικο του νόμου είναι να περάσουν η χρηματοδότηση και τα προγράμματα της Ανώτατης Εκπαίδευσης στα «σωστά» χέρια.