Πιο συγκεκριμένα, ο αντιπρόεδρος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ στην ερώτησή του, αναφέρεται στις έρευνες που έχει ξεκινήσει η ελληνική δικαιοσύνη σχετικά με το "κατά πόσο οι τιμές λιανικής των καυσίμων στην Ελλάδα, ακολουθούν την καθοδική πορεία της τιμής του αργού πετρελαίου" και ζητεί από την Κομισιόν να του παράσχει στατιστικά στοιχεία "με τις τιμές, λιανικής και χονδρικής, τόσο του αργού πετρελαίου, όσο και των καυσίμων (αμόλυβδη, ντίζελ) στην Ελλάδα και στα υπόλοιπα κράτη-μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης".

Συνεχίζοντας την ερώτησή του ο ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, αφού μνημονεύει στοιχεία του ελληνικού Υπουργείου Ανάπτυξης, σύμφωνα με τα οποία "η Ελλάδα έχει την τρίτη ακριβότερη λιανική τιμή, μετά φόρων, στην αμόλυβδη βενζίνη στην Ευρωπαϊκή Ένωση... με την τιμή της να... διαμορφώνεται στα 1.546 ευρώ το λίτρο, από τα οποία το 62.75% είναι φόροι, το 30.03% η τιμή διυλιστηρίου και το 7.22% το κόστος διανομής", ρωτά την Κομισιόν ποιοι είναι, κατά τη γνώμη της, "οι παράγοντες εκείνοι που διαμορφώνουν τη δομή των τιμών χονδρικής και λιανικής στην Ελλάδα και στην Ευρωπαϊκή Ένωση".

Καταλήγοντας στην ερώτησή του ο Έλληνας ευρωβουλευτής, ζητεί από την Κομισιόν να τοποθετηθεί σχετικά με το βαθμό ανταγωνισμού "στη χονδρική αγορά καυσίμων στην Ελλάδα", εάν είναι "ικανοποιημένη με τη λειτουργία και τις παρεμβάσεις της ελληνικής Επιτροπής Ανταγωνισμού", καθώς επίσης, "τι μέτρα έχει προτείνει κατά καιρούς στις ελληνικές αρχές για την αγορά καυσίμων στην Ελλάδα;".

Ακολουθεί η πλήρης ερώτηση:

"Οι εισαγγελικές αρχές στην Ελλάδα ξεκίνησαν έρευνες σχετικά με ενδεχόμενη τέλεση αδικημάτων αναφορικά με την τιμολόγηση των καυσίμων στην Ελλάδα. Πιο συγκεκριμένα, οι εισαγγελικές αρχές θα εξετάσουν κατά πόσο οι τιμές λιανικής των καυσίμων στην Ελλάδα, ακολουθούν την καθοδική πορεία της τιμής του αργού πετρελαίου.

Την ίδια στιγμή, σύμφωνα με στοιχεία του ελληνικού Υπουργείου Ανάπτυξης και της Κομισιόν, η Ελλάδα έχει την τρίτη ακριβότερη λιανική τιμή, μετά φόρων, στην αμόλυβδη βενζίνη στην Ευρωπαϊκή Ένωση, ενώ η τιμή της στην Ελλάδα διαμορφώνεται στα 1.546 ευρώ το λίτρο, από τα οποία το 62.75% είναι φόροι, το 30.03% η τιμή διυλιστηρίου και το 7.22% το κόστος διανομής.

Ερωτάται η Επιτροπή:

Διαθέτει στοιχεία με τις τιμές, λιανικής και χονδρικής, τόσο του αργού πετρελαίου, όσο και των καυσίμων (αμόλυβδη, ντίζελ) στην Ελλάδα και στα υπόλοιπα κράτη-μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης;

Ποιοι είναι, κατά τη γνώμη της Κομισιόν, οι παράγοντες εκείνοι που διαμορφώνουν τη δομή των τιμών χονδρικής και λιανικής στην Ελλάδα και στην Ευρωπαϊκή Ένωση;

Ποιος είναι ο βαθμός ανταγωνισμού στη χονδρική αγορά καυσίμων στην Ελλάδα; Είναι ικανοποιημένη με τη λειτουργία και τις παρεμβάσεις της ελληνικής Επιτροπής Ανταγωνισμού; Τι μέτρα έχει προτείνει κατά καιρού στις ελληνικές αρχές για την αγορά καυσίμων στην Ελλάδα;".