to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

20:48 | 24.09.2014

πηγή: Ναυτεμπορική

Κοινωνία

Στην Hellenic Seaways η γραμμή Καβάλα - Λήμνος - Μυτιλήνη - Χίος - Βαθύ Σάμου

Με το πλοίο «ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ», βάσει απόφασης που υπέγραψε ο υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου, Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης.


Στην Hellenic Seaways ανατέθηκε η δημόσια υπηρεσία για την εξυπηρέτηση της δρομολογιακής γραμμής «Καβάλα-Λήμνος-Μυτιλήνη-Χίος-Βαθύ Σάμου και επιστροφή» με το πλοίο «ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ» βάσει απόφασης που υπέγραψε ο υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου, Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, η σημερινή απόφαση αποκαθιστά την ομαλή λειτουργία του ακτοπλοϊκού δικτύου στο Βόρειο Αιγαίο, στο οποίο είχαν εντοπιστεί προβλήματα, με πλημμελείς εκτελέσεις δρομολογίων το προηγούμενο χρονικό διάστημα.

Ειδικότερα, και μετά τη γνωμοδότηση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών, την πρόσκληση ενδιαφερόμενων πλοιοκτητών και την προσφορά της εταιρείας με την επωνυμία Hellenic Seaways, ο υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου αποφάσισε την ανάθεση στην προαναφερόμενη εταιρεία για την εξυπηρέτηση της γραμμής «Καβάλα-Λήμνος-Μυτιλήνη-Χίος-Βαθύ Σάμου και επιστροφή».

Στη σύμβαση με την εταιρεία, προβλέπεται η εκτέλεση δύο δρομολογίων την εβδομάδα, έναντι μισθώματος 93.825 ευρώ ανά πλήρες δρομολόγιο με το Ε/Γ-Ο/Γ «ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ», που αποτελεί πλοίο κατηγορίας Α΄.

Η ισχύς της σύμβασης εκτείνεται από 24/9/2014 μέχρι την έναρξη της εκτέλεσης δρομολογίων, με τακτική δρομολόγηση ή μέχρι την σύναψη σύμβασης αποκλειστικής εξυπηρέτησης ή μέχρι την προκήρυξη μειοδοτικού διαγωνισμού. Διευκρινίζεται, ότι το χρονικό διάστημα, σε κάθε περίπτωση, δε δύναται να υπερβαίνει τους τρεις μήνες από την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης.

Στη σύμβαση, μεταξύ άλλων, προβλέπεται, ότι η εταιρεία θα πρέπει να πληροί τις απαιτήσεις στα θέματα ασφαλείας, υγιεινής, ενδιαίτησης επιβατών και πληρώματος, καθώς και, ότι η σύνθεση και οι όροι εργασίας πληρώματος θα είναι σύμφωνοι με την ισχύουσα νομοθεσία. Για την καλή εκτέλεση των όρων της παρούσας σύμβασης η ανάδοχος, εκτός των άλλων, κατέθεσε εγγυητική επιστολή.

Σημειώνεται, ότι το πλοίο «Νήσος Μύκονος», θα αντικαθίσταται σε έκτακτες περιπτώσεις, μετά από έγκριση του υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου, μόνον από άλλο πλοίο της εταιρείας, ανάλογης κατηγορίας και προδιαγραφών.

Επιπλέον, προβλέπεται η δυνατότητα για τροποποιήσεις, εφόσον έτσι επιτυγχάνεται καλύτερη εξυπηρέτηση των συγκοινωνιακών αναγκών.

Παράλληλα, επισημαίνεται ότι για την κάλυψη των συγκοινωνιακών αναγκών των Ψαρών η εταιρεία Hellenic Seaways δεσμεύτηκε για την εκτέλεση μιας προσέγγισης την εβδομάδα, χωρίς επιδότηση, στο πλαίσιο του δρομολογίου Πειραιάς-Χίος-Μυτιλήνη με το πλοίο ΑΡΙΑΔΝΗ, μέχρι τις 16/10. Το δρομολόγιο αυτό αναμένεται να συνεχιστεί μέχρι την ολοκλήρωση της διαδικασίας προκήρυξης για τις γραμμές αυτές, όταν και θα αποκατασταθούν για όλο το έτος οι συγκοινωνιακές ανάγκες των νησιών στην ευρύτερη περιοχή.

Με αφορμή την υπογραφή της σχετικής απόφασης ο υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου, Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης, δήλωσε τα εξής:

«Έχω τονίσει σε κάθε ευκαιρία ότι αποτελεί εθνικό και προσωπικό καθήκον να κάνω ό, τι είναι δυνατόν για τη βελτίωση του ακτοπλοϊκού μας δικτύου. Η διασύνδεση μεταξύ των νησιών του Βορείου Αιγαίου που είχε διαταραχθεί το προηγούμενο χρονικό διάστημα, πλέον, αποκαθίσταται άμεσα και με ένα στόχο: τη συνέπεια και την ταχύτητα στην εξυπηρέτησή τους, έτσι ώστε να ενισχυθεί ξανά η αναπτυξιακή προοπτική των νησιών αυτών».

2024 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)