Με ανακοίνωσή τους επισημαίνουν ότι το περιστατικό του θανάτου του 18χρονου τον περασμένο Αύγουστο, ο οποίος τραυματίστηκε θανάσιμα κατά την διάρκεια ελέγχου εισιτηρίων σε τρόλεϊ «ανέδειξε με τον τραγικότερο τρόπο την λάθος μέθοδο ελέγχου εισιτηρίων στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς». Το σωματείο εργαζομένων υποστηρίζει ότι ο έλεγχος καταβολής κομίστρου πρέπει να γίνεται οργανωμένο από προσωπικό κατάλληλα εκπαιδευμένο, το οποίο θα αμείβεται όπως όλο το υπόλοιπο προσωπικό.
«Είμαστε υποχρεωμένοι να επαναλάβουμε την κατηγορηματική αντίθεσή μας με τον θεσμό των κυνηγών κεφαλών, με την μετατροπή του έργου σε εργολαβία και μάλιστα από προσωπικό με σχέση εργασίας με τις εταιρείες, αλλά και με την παροχή εργολαβίας σε τρίτους για την ευαίσθητη αυτή εργασία του ελέγχου κομίστρου» επισημαίνουν σε ανακοίνωσή τους.
Υπενθυμίζεται ότι πριν λίγες ημέρες στην ΟΣΥ (Οδικές Συγκοινωνίες), υπεγράφη η νέα Συλλογική Σύμβαση Εργασίας μεταξύ διοίκησης και εργαζομένων σε λεωφορεία και τρόλεϊ βάσει της οποίας, οι ελεγκτές θα αμείβονται με το μισό της αξίας των προστίμων που θα πληρώνουν οι επιβάτες που εντοπίζονται χωρίς εισιτήριο. Η ΣΣΕ ενσωματώνει τη συμφωνία που ούτως ή άλλως βρισκόταν σε ισχύ και όριζε ότι οι «εθελοντές ελεγκτές» λάμβαναν το 50% του εισπραχθέντος προστίμου.