to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

13:48 | 30.11.2023

Κοινωνία

Την Παρασκευή η απολογία του 27χρονου κατηγορούμενου για τον θάνατο της 21χρονης Έμμας - Τι κατέθεσε o τεχνικός σύμβουλος

Αντικρούοντας το πόρισμα της τεχνικής πραγματογνωμοσύνης, σύμφωνα με την οποία η ταχύτητα του μοιραίου αυτοκινήτου προσδιορίστηκε στα 104 χλμ./ώρα, ο τεχνικός σύμβουλος ανέφερε ότι η ταχύτητα ήταν από 55 έως 60 χλμ /ώρα


Με την κατάθεση του τεχνικού συμβούλου του 27χρονου κατηγορούμενου ολοκληρώθηκε η εξέταση μαρτύρων στη δίκη για την θανατηφόρα παράσυρση της 21χρονης Έμμας, πέρσι τον Νοέμβριο, στην Καμάρα, στο κέντρο της Θεσσαλονίκης. Αντικρούοντας το πόρισμα της τεχνικής πραγματογνωμοσύνης, σύμφωνα με την οποία η ταχύτητα του μοιραίου αυτοκινήτου προσδιορίστηκε στα 104 χλμ./ώρα, ο τεχνικός σύμβουλος ανέφερε ότι η ταχύτητα ήταν από 55 έως 60 χλμ /ώρα.

   Συγκεκριμένα, καταθέτοντας ως μάρτυρας υπεράσπισης, ο ίδιος ανέφερε -μεταξύ άλλων- τα εξής: «Δεν κάναμε αυτοψία, δεν εξετάσαμε εάν έγιναν επεμβάσεις στο όχημα. Σχολιάσαμε την έκθεση άλλου πραγματογνώμονα όσον αφορά την ταχύτητα. Ήταν εσφαλμένος ο μαθηματικός τύπος που εφάρμοσε ο πραγματογνώμονας. Ήταν λάθος υπολογισμός. Η ταχύτητα προκύπτει ανάλογα με τη βλάβη αλλού σταθερού σημείου. Από το χτύπημα προκύπτει ότι η ταχύτητα ήταν από 55 έως 60 χλμ/ώρα. Και με αυτή την ταχύτητα μπορεί να προκληθεί θανατηφόρο αποτέλεσμα, αναλόγως με το πού θα χτυπήσει το θύμα».

   Η διαδικασία, ενώπιον του Τριμελούς Εφετείου Κακουργημάτων Θεσσαλονίκης, θα συνεχιστεί αύριο με την απολογία του κατηγορούμενου και την πρόταση της εισαγγελέως της Έδρας. Ο 27χρονος που κρατείται προσωρινά στις φυλακές Νιγρίτας κατηγορείται για το κακούργημα της επικίνδυνη οδήγησης, που είχε ως αποτέλεσμα τον θάνατο.

Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ

2024 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)