to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

18:39 | 28.07.2023

Πολιτική

«Εμπαιγμός και κοροϊδία» Σταϊκούρα στη Θεσσαλονίκη για τη λειτουργία του Μετρό και τις αλλαγές στον ΟΑΣΘ

Δεν ζήτησε καμία συγνώμη για την εικόνα των αστικών συγκοινωνιών ενώ δήλωσε ότι το Μετρό Θεσσαλονίκης θα λειτουργήσει μέσα στο 2024. Δεν ανέφερε πως σύμφωνα με τις δεσμεύσεις του Κυριάκου Μητσοτάκη, το Μετρό θα έπρεπε να διανύει ήδη τον τέταρτο μήνα λειτουργίας.


- Εικόνα: thestival.gr

Σύμφωνα με τις εξαγγελίες του Κυριάκου Μητσοτάκη το 2019, το Μετρό θα έπρεπε ήδη να διανύει τον τέταρτο μήνα της λειτουργίας του. Όμως στη σύσκεψη που συγκάλεσε ο υφυπουργός Μακεδονίας Θρακης Σταθης Κωνσταντινιδης στην Ελληνικό Μέτρο παρουσία των υφυπουργών Υποδομών Νίκου Ταχιάου και Μεταφορών Χριστίνα Αλεξοπούλου και των ΓΓ των δυο υπουργείων, ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σταϊκούρας δεν ζήτησε ούτε μισή συγνώμη για τις νέες καθυστερήσεις στη λειτουργία και την ανανέωση των συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης.

Αυτό τονίζει σε δήλωσή του ο βουλευτής Θεσσαλονίκης του ΣΥΡΙΖΑ - Προοδευτική Συμμαχία, Χρήστος Γιαννούλης ο οποίος έκανε την εξής δήλωση:

«Στα χνάρια του προκατόχου του Κώστα Καραμανλή, φαίνεται πως αποφάσισε να βαδίσει ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σταικούρας, υποτιμώντας τη νοημοσύνη των κατοίκων της Θεσσαλονίκης, με τα λόγια αλλά και τις πράξεις του.

Αντί να ζητήσει μία συγνώμη για την εικόνα των αστικών συγκοινωνιών, έσπευσε προφανώς για επικοινωνιακούς λόγους να επιβιβαστεί χαμογελαστός σε λεωφορείο της γραμμής «3» του ΟΑΣΘ που εκτελεί το δρομολόγιο ΙΚΕΑ-Νέος Σιδηροδρομικός Σταθμός και μάλιστα βρήκε θέση να κάτσει.

Έσπευσε να υποσχεθεί ότι το 2024 θα αφιχθούν στην πόλη τα πρώτα 100 ηλεκτρικά λεωφορεία, αλλά δεν βρήκε λέξη να πει για την τραγική εικόνα που παρουσιάζει ο ΟΑΣΘ, για την ταλαιπωρία που υφίσταται καθημερινά το επιβατικό κοινό, για αυτοαναφλεγόμενα επικίνδυνα μισθωμένα λεωφορεία, για τα ακατάλληλα τους θερινούς μήνες λεωφορεία της Λειψίας.

Διαβεβαίωσε ότι το Μετρό Θεσσαλονίκης θα λειτουργήσει μέσα στο 2024, αλλά ξέχασε ότι σύμφωνα με τις εξαγγελίες του Κυριάκου Μητσοτάκη το 2019, το Μετρό θα έπρεπε ήδη να διανύει τον τέταρτο μήνα της λειτουργίας.

Τέσσερα χρόνια τώρα μαζί με τον πρώην Τομεάρχη Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Νίκο Παππά, αναδείξαμε τα προβλήματα της πόλης στον τομέα των μεταφορών, καταθέσαμε συγκεκριμένες προτάσεις, καταγγείλαμε την αδιαφορία, την αδράνεια, την αναποτελεσματικότητα της κυβέρνησης της ΝΔ. Αυτό θα πράξουμε και στο μέλλον»

Νωρίτερα ο Χρ. Σταϊκούρας, συνοδευόμενος από τους υφυπουργούς Νίκο Ταχιαό και Χριστίνα Αλεξοπούλου, τον γενικό γραμματέα Γιάννη Ξιφαρά και τον υφυπουργό Εσωτερικών (Μακεδονίας – Θράκης), Στάθη Κωνσταντινίδη, έφτασε στο αμαξοστάσιο με το μετρό Θεσσαλονίκης, το οποίο πήρε από το Σιντριβάνι, κάνοντας μία στάση στον σταθμό Παπάφη.

Ο υπουργός χαρακτήρισε εμβληματικό έργο το μετρό Θεσσαλονίκης σημειώνοντας ότι η λειτουργία του θα ξεκινήσει το 2024, με 13 σταθμούς, 18 τρένα και «την πρόθεση, τη βούληση, τη διάθεση και τη βεβαιότητα ότι τα έργα θα συνεχίσουν και θα τα βλέπει ο πολίτης και το επόμενο χρονικό διάστημα», τόνισε.

Στο τέλος του έτους οι αποφάσεις για τον ΟΑΣΘ

Ο Χρ. Σταικουρας αναφέρθηκε και στο μέλλον του ΟΑΣΘ που όπως είπε είναι υπό συζήτηση καθώς ο οργανισμός είναι σε ειδική εκκαθάριση από το 2017, «άρα απαιτούνται αποφάσεις κι αυτές θα ληφθούν εκτιμώ μέχρι τέλος του έτους».

Στη σύσκεψη θα τεθούν σειρά ζητημάτων για το κυκλοφοριακό τα χρονοδιαγράμματα και τον συσχετισμό και την διασύνδεση των μέσων μαζικής μεταφοράς μέσω του ΟΣΕΘ.

2024 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)