to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

8:42 | 31.03.2023

Κοινωνία

Εκτός λειτουργίας το σύστημα τοπικού χειρισμού στη σιδηροδρομική γραμμή Θριασίου

Με ...επιστροφή στη μανιβέλα συνεχίζονται τα εμπορευματικά δρομολόγια της Hellenic Train από το Θριάσιο προς τη Θεσσαλονίκη που ξεκίνησαν το βράδυ της Τετάρτης, καθώς σύμφωνα με πληροφορίες του «Εθνους», την Πέμπτη ο τοπικός πίνακας χειρισμού έχει βγει εκτός λειτουργίας όλη την ημέρα πιθανότατα εξαιτίας βλάβης σε κάρτα. Τα δρομολόγια εκτελούνται κανονικά, αλλά η χάραξη γίνεται χειροκίνητα.


Όπως αναφέρει το ρεπορτάζ της Μαρίας Λιλιοπούλου στο Έθνος:

Στο μεταξύ συνεχίζονται οι προετοιμασίες για την ενίσχυση των σιδηροδρομικών δρομολογίων που εκτελούνται με τη διαδικασία να αναμένεται ακόμα μακρά έως την πλήρη ομαλοποίηση. Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, τα επιβατικά τρένα που θα πραγματοποιούν τη διαδρομή Αθήνα – Θεσσαλονίκη αναμένεται εκτός απροόπτου να ξεκινήσουν δρομολόγια την προσεχή Δευτέρα 3 Απριλίου. Τις πρώτες ημέρες θα εκτελείται ένα ζεύγος δρομολογίων με τον έως τώρα προγραμματισμό να περιλαμβάνει την εκτέλεση 2 ζευγών δρομολογίων από τις 7 Απριλίου και 3 ζευγών δρομολογίων από τις 11 Απριλίου.

Παράλληλα εξετάζεται η επαναδρομολόγηση αμαξοστοιχίας και στη γραμμή Αθήνα – Καλαμπάκα ή από το Σάββατο 1η Απριλίου ή πιθανότατα από τη Δευτέρα 3 Απριλίου.

Την προσεχή Τετάρτη ή Παρασκευή σχεδιάζεται - εφόσον δεν προκύψουν προβλήματα - να φτάνει έως τη Μαγούλα και ο Προαστιακός Σιδηρόδρομος της Αθήνας, καθώς εκεί μένουν ακόμα κάποια προβλήματα να επιλυθούν.

Ωστόσο για το Κιάτο, αν και είχε ανακοινωθεί ότι τα δρομολόγια θα ξεκινούσαν στις 27 Μαρτίου, η αναμονή θα είναι αρκετά μεγαλύτερη, όπως προκύπτει και από την επιστολή που απέστειλε ο ΟΣΕ στην Hellenic Train και αναφέρει ότι: «Εντός 2 εβδομάδων θα ανακοινωθεί το πλήρες πρόγραμμα αποκατάστασης όλων των συστημάτων στις σήραγγες αυτές (προς Κιάτο) ενώ ήδη γίνονται εργασίες άμεσης αποκατάστασης (εντός 10 ημερών) του φωτισμού και αερισμού εξόδων αυτών».

Οπως ενημέρωσαν οι μηχανοδηγοί, ο Οργανισμός έχει δώσει γραπτές διαβεβαιώσεις για την διέλευση απο τις σήραγγες των Τεμπών και Πλαταμώνα, ενώ για τις επικοινωνίες εντός των σηράγγων θα υπάρχει πιστοποιημένος υπάλληλος του ΟΣΕ εντός των αμαξοστοιχιών που θα χρησιμοποιεί το σύστημα GSMR σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης και όχι για λόγους κυκλοφορίας καθώς το σύστημα δεν έχει αδειοδοτηθεί - όπως αναφέρει ο ΟΣΕ - για τα εποχούμενα.

2024 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)