to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

11:20 | 30.03.2023

Κοινωνία

Στον εφέτη ανακριτή ο επιθεωρητής κυκλοφορίας του ΟΣΕ

Συνεχίζεται η πολύπλευρη έρευνα για το σιδηροδρομικό έγκλημα με τους τουλάχιστον 57 νεκρούς στα Τέμπη, ενώ η κυβέρνηση αποποιείται τις ευθύνες της και ο αρμόδιος υπουργός Γ. Γεραπετρίτης παραμένει εξαφανισμένος


Σήμερα ο επιθεωρητής κυκλοφορίας του ΟΣΕ, που ήταν υπεύθυνος για τις βάρδιες της μοιραίας νύχτας στο σταθμαρχείο Λάρισας, θα βρεθεί ενώπιον του εφέτη ανακριτή για να απολογηθεί με υπόμνημα 80 σελίδων.

Ο ίδιος αρνείται τις κατηγορίες και υποστηρίζει ότι σύμφωνα με το βαρδιολόγιο έπρεπε έως 23.00 να βρίσκονται και οι δυο απογευματινοί σταθμάρχες σε υπηρεσία, ενώ το τρένο πέρασε λίγο μετά τις 23.00. Αναμένεται να ισχυριστεί ότι δεν φέρει ευθύνη για την εκπαίδευση των σταθμαρχών και πως εκείνος προτείνει τις βάρδιες που στη συνέχεια εγκρίνουν ανώτεροί του.

Ο δικηγόρος του ξεκαθαρίζει ότι η αναρρωτική άδεια, που έλαβε ο εντολέας του την επόμενη του δυστυχήματος και δεν εμπεριέχεται στο κατηγορητήριο, δεν έχει καμία σχέση με τις κατηγορίες: διατάραξη των συγκοινωνιών σε βαθμό κακουργήματος, για ανθρωποκτονίες και σωματικές βλάβες από αμέλεια κατά συρροή.

Τις ίδιες κατηγορίες αντιμετωπίζουν και οι άλλοι σταθμάρχες, ο προφυλακισμένος 59χρονος και οι δύο, που είχαν απογευματινές βάρδιες και αφέθηκαν ελεύθεροι με περιοριστικούς όρους.

Ο μόνιμος σταθμάρχης παραδέχτηκε στην απολογία του ότι έπρεπε να σχολάσει στις 23.00 κι ότι έφυγε νωρίτερα, αφήνοντας μόνο του τον άπειρο συνάδελφό του σε ώρα με αυξημένο φόρτο εργασίας, αλλά επικαλέστηκε τον Κανονισμό Κίνησης του ΟΣΕ όπου, όπως είπε, αναφέρεται πως από τη στιγμή που αναλαμβάνει ο επόμενος σταθμάρχης, αυτός φέρει την ευθύνη και όχι ο προηγούμενος.

Ο συμβασιούχος σταθμάρχης ισχυρίστηκε ότι είχε μια προφορική συμφωνία με τον ελεγκτή για να δουλεύει πέντε μέρες από οχτώ ώρες, πως δεν πληρωνόταν υπερωρίες και ότι όλοι γνώριζαν πως έπρεπε να προλαβαίνει το τελευταίο δρομολόγιο του τρένου για το σπίτι στο Βόλο, στις 22.15.

Στο μεταξύ ξεκίνησαν μετ' εμποδίων η επαναλειτουργία των τρένων ενώ οι εργαζόμενοι ζητούν γραπτές διαβεβαιώσεις, Σύμφωνα με την Hellenic Train, χθες ξεκίνησαν δύο εμπορικές αμαξοστοιχίες της από Αθήνα προς Θεσσαλονίκη, με ώρα αναχώρησης 22:20 και από Θεσσαλονίκη προς Θριάσιο, με ώρα αναχώρησης 21:45.

2024 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)