to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

20:21 | 06.02.2023

Οικονομία

Mεγάλες καθυστερήσεις στη διεκπεραίωση ηλεκτρονικών αιτημάτων προς τις εφορίες

Ερώτηση 48 βουλευτών ΣΥΡΙΖΑ - ΠΣ για τις μεγάλες καθυστερήσεις που παρατηρούνται στη διεκπεραίωση πλήθους ηλεκτρονικών αιτημάτων που απευθύνουν φορολογούμενοι προς τις εφορίες


 

Με πρωτοβουλία του Βουλευτή Β’ Πειραιά και αν. Τομεάρχη Οικονομικών Τρύφωνα Αλεξιάδη, 48 βουλευτές ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ φέρνουν στη Βουλή το θέμα των μεγάλων καθυστερήσεων που παρατηρούνται στη διεκπεραίωση των αιτημάτων των φορολογούμενων από τις Εφορίες.

 

Στην ερώτησή τους προς τον Υπουργό Οικονομικών οι βουλευτές αναφέρουν χαρακτηριστικά  παραδείγματα φορολογουμένων που ενώ έχουν απευθύνει τα αιτήματά τους προς τις Εφορίες μέσω της πλατφόρμας «Τα Αιτήματά μου» της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε.), η διεκπεραίωσή τους αγνοείται παρά την παρέλευση πολλών μηνών.

 

Υπενθυμίζοντας ότι πριν μετατραπεί η δια ζώσης εξυπηρέτηση των πολιτών σε ηλεκτρονική, τα αιτήματα των φορολογουμένων που είχαν τα απαραίτητα δικαιολογητικά ολοκληρώνονταν με αυθημερόν επίσκεψη στην αρμόδια Δ.Ο.Υ.. οι βουλευτές μιλούν για γραφειοκρατία που έχει μετατραπεί σε ηλεκτρονική γραφειοκρατία. Ως αιτίες αναφέρουν τη δυσλειτουργία της ιστοσελίδας της ΑΑΔΕ, όπου υπάρχουν περιπτώσεις που για την είσοδο στις ψηφιακές υπηρεσίες σε ώρα αιχμής απαιτείται μια ώρα, τον χρόνο της διεκπεραίωσης των αιτημάτων και των αποτελεσμάτων για την οικονομική δραστηριότητα των επιχειρήσεων και την έλλειψη υλικοτεχνικής υποδομής των Δ.Ο.Υ. Ενώ απουσιάζει η μέριμνα για τη στήριξη του ψηφιακού μετασχηματισμού στις υπηρεσίες με στελεχιακό δυναμικό και υλικοτεχνική υποδομή, οι υπάλληλοι που έχουν απομείνει στις Δ.Ο.Υ., συχνά δεν επαρκούν για την αποτελεσματική διαχείριση του μεγάλου όγκου των ηλεκτρονικών αιτημάτων.

 

Οι βουλευτές ερωτούν :

1.      Πως προτίθεται να λύσει το πρόβλημα της μεγάλης καθυστέρησης στη διεκπεραίωση των ηλεκτρονικών αιτημάτων των πολιτών από τις Δ.Ο.Υ. έτσι ώστε να μην δημιουργούνται προβλήματα στη λειτουργία των επιχειρήσεων και στις πάσης φύσεως οικονομικές συναλλαγές των πολιτών, ιδιαίτερα σε αυτές τις αντίξοες οικονομικές συνθήκες;

 

2.      Πως προτίθεται να λύσει το πρόβλημα της υποστελέχωσης των Δ.Ο.Υ. που από τη μια οδηγεί σε εξουθένωση το υπάρχον προσωπικό, ενώ από την άλλη απαξιώνει την προσπάθειά του, φέρνοντας το συχνά σε αντιπαράθεση με τους συναλλασσόμενους;

 

...

2024 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)