to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

17:16 | 11.10.2022

πηγή: 902.gr

Κοινωνία

Μαθητικές κινητοποιήσεις: Ουσιαστικά μέτρα στήριξης για τα σχολεία

Την αντίθεσή τους στα εμπόδια που έχουν υψωθεί εντός των σχολείων, όπως η επέκταση της Τράπεζας Θεμάτων στη Γ’ Λυκείου, αλλά και την ανάγκη λήψης ουσιαστικών μέτρων στήριξης απέναντι στην ακρίβεια, διαδήλωσαν εκπαιδευτικοί, μαθητές και γονείς, έξω από το υπουργείο Παιδείας, το μεσημέρι της Τρίτης.


Ανταποκρινόμενοι στα καλέσματα Συλλόγων Εκπαιδευτικών, Γονέων και της Συντονιστικής Επιτροπής Μαθητών Αθήνας, οι συγκεντρωμένοι διεκδίκησαν μέτρα στήριξης των εκπαιδευτικών, των μαθητών και των οικογενειών ενόψει του «δύσκολου χειμώνα» των ανατιμήσεων και της ενεργειακής φτώχειας.

Τόνισαν ακόμα την ανάγκη για την κάλυψη όλων των αναγκών των σχολείων τους, καθώς η σχολική χρονιά έχει ξεκινήσει με μεγάλα κενά και προβλήματα.

«Μαθητές - καθηγητές, ενωμένοι νικητές» και «Η νέα γενιά έχει ιδανικά, ούτε πουλιέται, ούτε προσκυνά», ήταν μερικά από τα συνθήματα που έδιναν τον τόνο έξω από το υπουργείο.

Ακόμα, από το βήμα της συγκέντρωσης, από εκπροσώπους των εκπαιδευτικών και των γονέων έγινε κάλεσμα κλιμάκωσης του αγώνα για τις ανάγκες τους, με ορίζοντα την πανεργατική απεργία στις 9 Νοέμβρη.

Tο «παρών» έδωσαν και εκπρόσωποι φορέων της Ειδικής Αγωγής, οι οποίοι είναι επίσης αντιμέτωποι με οξυμένα προβλήματα.

Σημειώνεται ότι αντιπροσωπεία της Ομοσπονδίας Γονέων Αττικής, εκπαιδευτικών σωματείων και της Ομοσπονδίας Γονέων Αττικής που ζήτησε συνάντηση με την ηγεσία του υπουργείου Παιδείας, κατήγγειλε την παρελκυστική τακτική του υπουργείου και την προσπάθεια να παραπεμφθούν  οι εκπρόσωποι εκπαιδευτικών και γονιών σε υπηρεσιακούς παράγοντες και αποχώρησε.

(Φωτογραφικό υλικό EUROKINISSI/ Μιχάλης Καραγιάννης)

2024 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)