to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

14:35 | 07.09.2022

Πολιτική

Για την προκήρυξη 3ΕΑ/2022: Αναφορά από τον ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ για την αυθαίρετη απόρριψη προσόντων και κριτηρίων ένταξης

Mετά και τη δεύτερη ανάρτηση των αποτελεσμάτων στην 3ΕΑ/2022 (04/08/2022), λάθη, τα οποία είχαν εντοπιστεί κατά την πρώτη ανάρτηση, συνέχισαν να υπάρχουν και δε διορθώθηκαν.


Αναφορά Κ. Μάρκου-Σ. Αναγνωστοπούλου: «Αυθαίρετη άνευ αιτιολογίας απόρριψη προσόντων και κριτηρίων ένταξης στην εκπαίδευση»

Με πρωτοβουλία των Βουλευτών Αχαΐας του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Κώστα Μάρκου και Αθανασίας (Σίας) Αναγνωστοπούλου κατατέθηκε σήμερα, ως Κοινοβουλευτική Αναφορά, η από 7 Αυγούστου 2022 Επιστολή Διαμαρτυρίας Ομάδας Εκπαιδευτικών Τεχνολογικής Εκπαίδευσης Ειδικής Αγωγής (ΟΕΤΕ ΕΑΕ). Η εν λόγω επιστολή απευθύνεται  προς την ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και αναφέρεται  στο πρόβλημα, που δημιουργήθηκε μετά και τη δεύτερη ανάρτηση των αποτελεσμάτων στην 3ΕΑ/2022 (04/08/2022) κατά την οποία, λάθη, τα οποία είχαν εντοπιστεί κατά την πρώτη ανάρτηση, συνέχισαν να υπάρχουν και δε διορθώθηκαν.

Τα λάθη, μεταξύ άλλων, αφορούσαν και στην άνευ αιτιολογίας απόρριψη των προσόντων/κριτηρίων ένταξης στην ΕΑΕ, τα οποία συσχετίστηκαν με τη χρονολογία απόκτησης του βασικού πτυχίου ΤΕΙ των συμμετεχόντων σε προ ή μετά το 2001. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα τον αποκλεισμό ενός μεγάλου αριθμού συμμετεχόντων, από τους κύριους πίνακες, οι οποίοι τέθηκαν αυτομάτως είτε στους επικουρικούς πίνακες, στην περίπτωση που διέθεταν σεμινάριο ΕΑ (ακόμη κι αν δεν είχε προσκομισθεί έγκυρο, συναφές μεταπτυχιακό ΕΑΕ) είτε στους απορριπτέους (με την αιτιολογία μη συνάφειας του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών της Ειδικής Αγωγής, το οποίο όμως αποδεδειγμένα είναι συναφές, όπως προκύπτει από σχετικό ΦΕΚ).

Οι δύο Βουλευτές της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης κάλεσαν την αρμόδια Υπουργό να επιληφθεί του θέματος και να ενημερώσει το Σώμα αναφορικά με τις ενέργειες στις οποίες προτίθεται να προβεί για την αποκατάσταση της παραπάνω δυσλειτουργίας και τη δίκαιη ρύθμιση του θέματος, που πλήττει την κατηγορία των Εκπαιδευτικών Τεχνολογικής Εκπαίδευσης στην Ειδική Αγωγή και δημιουργεί σοβαρές διακρίσεις μεταξύ των εκπαιδευτικών, προκαλώντας ανεπίτρεπτους αποκλεισμούς και ανισότητες. 

2022 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)