to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

12:38 | 13.07.2022

Οικονομία

Επανέρχεται στο θέμα της δανειακής σύμβασης της ΕΤΕπ για το αεροδρόμιο «Νίκος Καζαντζάκης» ο Χάρης Μαμουλάκης

Ο αν. Τομεάρχης Ανάπτυξης της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, βουλευτής Χάρης Μαμουλάκης, έθεσε ξανά στον υπουργό Υποδομών ένα ζήτημα που ο Κώστας Καραμανλής προσπαθεί να «ξεχάσει»: Τη δανειακή σύμβαση που έχει υπογράψει η κυβέρνηση με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων – ΕΤΕπ, με την οποία δεσμεύει την έκταση του αεροδρομίου «Νίκος Καζαντζάκης» για την κατασκευή του αεροδρομίου Καστελλίου, χωρίς κανείς να γνωρίζει τους ακριβείς όρους και τις προϋποθέσεις.


Για μια ακόμη φορά, με αφορμή την συζήτηση για το φράγμα του ποταμού Πλατύ, ο αν. Τομεάρχης Ανάπτυξης & Επενδύσεων Κ.Ο. ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Βουλευτής Ηρακλείου, Χάρης Μαμουλάκης, άδραξε την ευκαιρία και έθεσε στον Υπουργό Υποδομών & Μεταφορών ένα ζήτημα που ο Κώστας Καραμανλής προσπαθεί επιμελώς να «ξεχάσει»: Την δανειακή σύμβαση που έχει υπογράψει η Κυβέρνηση με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων – ΕΤΕπ, με την οποία δεσμεύει την έκταση του αεροδρομίου «Νίκος Καζαντζάκης» για την κατασκευή του αεροδρομίου Καστελλίου, χωρίς κανείς να γνωρίζει τους ακριβείς όρους και τις προϋποθέσεις:

«Εδώ και δυόμιση χρόνια, ζητάμε με κάθε θεσμικό τρόπο να κατατεθεί στο Κοινοβούλιο η δανειακή σύμβαση που έχει υπογράψει η Κυβέρνηση Μητσοτάκη με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων για την χρηματοδότηση του αεροδρομίου Καστελλίου, σε συνάρτηση με την αξιοποίηση της έκτασης του αεροδρομίου Νίκος Καζαντζάκης» αναφέρει σε δήλωσή του ο Χάρης Μαμουλάκης, τονίζοντας: «Επί δυόμιση χρόνια, αρνούνται να εμφανίσουν αυτή τη σύμβαση, περιφρονώντας κατάφορα τις Κοινοβουλευτικές διαδικασίες. Γιατί άραγε; Τι είναι αυτό που δεν θέλουν να μάθουμε;».

Υπενθυμίζεται ότι στις 23/1/2020, υπεγράφη δανειακή σύμβαση με την ΕΤΕπ για την κατασκευή του νέου αεροδρομίου Καστελλίου ύψους 180 εκ. ευρώ. Η ΕΤΕπ, με την υπογραφή της σύμβασης, έδωσε στην δημοσιότητα συνοδευτικό έγγραφο στο οποίο αναφερόταν ότι η ελληνική Πολιτεία δεσμευόταν να προωθήσει την αξιοποίηση της έκτασης του αεροδρομίου «Νίκος Καζαντζάκης» ώστε να καταστεί εφικτή η εκταμίευση των πόρων για το νέο αεροδρόμιο Καστελλίου. Η μορφή και το μοντέλο αξιοποίησης που θα προωθούταν, επαφιόταν στις ελληνικές αρχές, ωστόσο το έγγραφο προσδιόριζε ότι τα βήματα για την μελετητική ωρίμανση του έργου της ανάπλασης, αποτελούσαν προϋποθέσεις για την εκταμίευση των δόσεων του δανείου και άρα για την υλοποίηση του αεροδρομίου Καστελιού. Από τότε μέχρι σήμερα, η Κυβέρνηση έχει επανειλημμένα αρνηθεί, κατά παράβαση κάθε κοινοβουλευτικού κανόνα, να καταθέσει στην Εθνική Αντιπροσωπεία το ακριβές περιεχόμενο της σύμβασης, την ώρα μάλιστα που τα πρώτα ορόσημα που έθετε το συνοδευτικό της κείμενο, έχουν παρέλθει.

2024 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)