(φωτ. από το voria.gr)
Ο Ν. Παππάς επισημαίνει συγκεκριμένα:
«Μια βροχή ήταν αρκετή για να «ξεβάψει» το αφήγημα της κυβέρνησης Μητσοτάκη σε σχέση με τη δήθεν επένδυση δισεκατομμυρίων ευρώ στον σιδηρόδρομο.
Σύμφωνα με καταγγελίες επιβατών, τέσσερις αμαξοστοιχίες έχουν ακινητοποιηθεί σε Κατερίνη, Λάρισα, Αλεξάνδρεια και τον επιβατικό σταθμό Θεσσαλονίκης.
Ο εγκλωβισμός των αμαξοστοιχιών και τουλάχιστον 1.000 επιβατών αποδίδεται, στις πρώτες περιπτώσεις, σε πτώση δέντρων στις γραμμές, στη δε Θεσσαλονίκη σε διακοπή της ηλεκτροκίνησης μετά το Πλατύ Ημαθίας (και προς Θεσσαλονίκη). Ο ΟΣΕ οφείλει να απολογηθεί για την κατάσταση του σιδηροδρομικού δικτύου. Οφείλει να απαντήσει για το πραγματικό επίπεδο των εργασιών συντήρησης των γραμμών και κοπής/κλαδέματος επικίνδυνων -προς πτώση- δέντρων.
Οι κύριοι Μητσοτάκης και Καραμανλής φέρουν ευθύνη για την κυβερνητική ανεπάρκεια και την κατάρρευση του σιδηροδρόμου.
Ευχόμαστε όλοι οι επιβάτες και οι εργαζόμενοι να είναι καλά στην υγεία τους και να περάσει γρήγορα και αυτή η "περιπέτεια"».
Τι συνέβη
Σύμφωνα με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, λόγω της κακοκαιρίας πεσμένα δέντρα πριν τον σταθμό στο Πλατύ στον άξονα Αθήνα - Θεσσαλονίκη προκάλεσαν μεγάλες καθυστερήσεις στα δρομολόγια το απόγευμα της Πέμπτης.
Εξάλλου, όπως δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο προϊστάμενος υποστήριξης Κυκλοφορίας του ΟΣΕ Μακεδονίας-Θράκης, Χρήστος Τούρτας, δύο δέντρα που έπεσαν έξω από τον σιδηροδρομικό σταθμό Θεσσαλονίκης και έξω από το Άδενδρο στο δήμο Χαλκηδόνος, είχαν ως αποτέλεσμα να σταματήσει η κυκλοφορία των τρένων από και προς την πόλη της Θεσσαλονίκης.
Λίγο μετά τις 10.00 το βράδυ, σύμφωνα με ενημέρωση από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ η γραμμή και η ηλεκτροκίνηση αποκαταστάθηκαν, ενώ η κυκλοφορία αποκαταστάθηκε σταδιακά, όπως αναφέρει το voria.gr