to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

9:22 | 14.03.2022

Πολιτισμός

Σκουρολιάκος κατά Μενδώνη για ακύρωση ρεσιτάλ Σοκόλοφ στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών

«Έχει όμως σημασία και το πότε έκαναν τον επαναπρογραμματισμό. Αυτός έγινε αφού η αντίδραση πολιτών, φορέων και Τύπου έγινε μάλλον αφόρητη για όλους αυτούς που ηθελημένα μας βάζουν συλλήβδην απέναντι σ΄ ένα λαό και όχι μόνο στην άφρονα ηγεσία του» τονίζει σε ανακοίνωση του ο αν. τομεάρχης Πολιτισμού του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ


Αναλυτικά η δήλωση του κ. Σκουρολιάκου

Η κ. Μενδώνη, στη συζήτηση (11-3-2022) της Επίκαιρης Ερώτησης που της απηύθυνα για την επιβολή απαγόρευσης προβολής έργων Ρώσων καλλιτεχνών και ρωσικών πολιτιστικών οργανισμών στη χώρα μας από την ίδια, με «ιερή αγανάκτηση» κατέθεσε στα πρακτικά της Βουλής την ανακοίνωση του Μεγάρου Μουσικής για να αποδείξει, τάχα, ότι το ρεσιτάλ του Ρώσου πιανίστα Σοκόλοφ που ήταν προγραμματισμένο για τις 14-3-2022, δεν ακυρώθηκε, αλλά αναβλήθηκε.

Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η ανακοίνωση, το Μέγαρο «...αποφάσισε να τροποποιήσει τον προγραμματισμό του και να προχωρήσει στην αναβολή ορισμένων αρχικά προγραμματισμένων συναυλιών. Ήδη προβλέπεται για τη συναυλία Σοκόλοφ, στην οποία δύο δημοσιεύματα αναφέρονται, ο επαναπρογραμματισμός της, και αναμένεται η απάντηση των εκπροσώπων του για νέα συναυλία στις αρχές Νοεμβρίου ή τα μέσα Δεκεμβρίου 2022.»

Θέλουμε να τονίσουμε ότι το Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, ένας εποπτευόμενος φορέας από το ΥΠΠΟΑ, μεταφέρει το ρεσιτάλ σχεδόν ένα χρόνο αργότερα.

Έχει όμως σημασία και το πότε έκαναν τον επαναπρογραμματισμό. Αυτός έγινε αφού η αντίδραση πολιτών, φορέων και Τύπου έγινε μάλλον αφόρητη για όλους αυτούς που ηθελημένα μας βάζουν συλλήβδην απέναντι σ΄ ένα λαό και όχι μόνο στην άφρονα ηγεσία του.

Ποιον κοροϊδεύουν;

2022 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)