to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

15:31 | 18.02.2022

Πολιτισμός

Σία Αναγνωστοπούλου: Αναρωτιόμαστε που θα σταματήσει επιτέλους ο θεσμικός κατήφορος της κ. Μενδώνη

«Δεν περιμέναμε κάτι καλύτερο από μια υπουργό που όταν δεν μεθοδεύει την καταστροφή των μνημείων μεσιτεύει το ξεπούλημά τους σε δημόσια θέα» δήλωσε η τομεάρχης πολιτισμού του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ σχετικά με τα ψεύδη Μενδώνη για την ΠΥΡΚΑΛ


Αναλυτικά η δήλωση της κ. Αναγνωστοπούλου

Κατά την προσφιλή της τακτική η Υπουργός Πολιτισμού δεν ντράπηκε για μια ακόμα φορά να αραδιάσει ανερυθρίαστα ψέματα στη Βουλή για τα μη πεπραγμένα της εδώ και 2,5 χρόνια (!) σχετικά με την κήρυξη του συγκροτήματος της ΠΥΡΚΑΛ ως Ιστορικού Τόπου, απαντώντας σε σχετική επίκαιρη ερώτηση του Βουλευτή κ. Κρ. Αρσένη.

Η Υπουργός που:

- σταμάτησε την έκδοση του σχετικού ΦΕΚ τον Ιούλιο του 2019 ώστε να μην ισχύσει η Απόφαση κήρυξης που είχε υπογράψει η πρ. Υπουργός Μυρσίνη Ζορμπά

- μεθόδευσε ανεπίτρεπτα την αναπομπή του θέματος στο ΚΣΝΜ 6 μήνες αργότερα με φαιδρά επιχειρήματα για να περιορίσει την προστασία του ιστορικού συγκροτήματος

- επεδίωξε με λύσσα να περιοριστεί η κήρυξη σε μεμονωμένα κτίρια και να μην ισχύσει ο χαρακτηρισμός της ΠΥΡΚΑΛ ως Ιστορικού Τόπου

- καθυστέρησε 2,5 χρόνια για να εκδώσει ακόμα και τη δική της κουτσουρεμένη Υπουργική Απόφαση,

έχει το θράσος να υποστηρίζει ακόμα και σήμερα ότι για τη δική της αβελτηρία, ανεπάρκεια και αναξιοπιστία ευθύνεται η προηγούμενη κυβέρνηση! 

Προφανώς δεν περιμέναμε κάτι καλύτερο από μια υπουργό που όταν δεν μεθοδεύει την καταστροφή των μνημείων μεσιτεύει το ξεπούλημά τους σε δημόσια θέα. Θα περιμέναμε ωστόσο να είχε τουλάχιστον τη στοιχειώδη ενσυναίσθηση να μην παρασύρει τον θεσμό που εκπροσωπεί στον θεσμικό κατήφορο που βρίσκεται και η ίδια.

2024 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)