to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

18:49 | 19.10.2021

Πολιτική

Μ. Χατζηγιαννάκης: Απαράδεκτη απόφαση υποβάθμισης των δημοτικών σχολείων στις πυρόπληκτες και πλημμυροπαθείς περιοχές της Εύβοιας

Ερώτηση για την απαράδεκτη απόφαση υποβάθμισης των δημοτικών σχολείων στις πυρόπληκτες και πλημμυροπαθείς περιοχές της βόρειας Εύβοιας από το Υπουργείο Παιδείας κατέθεσε ο βουλευτής Ευβοίας του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, Μίλτος Χατζηγιαννάκης.


Βρισκόμαστε ένα και πλέον μήνα μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς και η κατάσταση στα δημοτικά σχολεία της βόρειας Εύβοιας μοιάζει με καζάνι που βράζει, αναφέρει ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ.

Σαν να μην έφτανε η ΚΥΑ του περασμένου Αυγούστου, σύμφωνα με την οποία σε όλη την Εύβοια καταργήθηκαν 6 δημοτικά σχολεία και 8 νηπιαγωγεία, ενώ υποβιβάστηκαν 31 δημοτικά σχολεία και 3 νηπιαγωγεία, το υπουργείο Παιδείας αποφάσισε αιφνιδιαστικά την ακόμα μεγαλύτερη υποβάθμιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας στις πυρόπληκτες και πλημμυροπαθείς περιοχές των Δήμων Μαντουδίου-Λίμνης-Αγ. Άννας και Ιστιαίας Αιδηψού.

Πιο συγκεκριμένα, αποφασίστηκε η υποβάθμιση των δημοτικών σχολείων στις Ροβιές και στην Κήρυνθο από Τετραθέσια σε Τριθέσια, στο Πηλί από Διθέσιο σε Μονοθέσιο και στο Πευκί από Πενταθέσιο σε Τετραθέσιο. Οι μαθητές, οι εκπαιδευτικοί και οι γονείς είναι δικαιολογημένα εξοργισμένοι, καθώς αισθάνονται ότι μέσα από τέτοιες αποφάσεις η Πολιτεία, αντί να ενισχύσει έμπρακτα τις πυρόπληκτες και πλημμυροπαθείς περιοχές, βάζει εμπόδια στην τιτάνια προσπάθειά τους να ξανασταθούν στα πόδια τους. Είναι χαρακτηριστικό ότι από την Τρίτη 19/10 γονείς και μαθητές αποφάσισαν τα παιδιά να απέχουν καθημερινά από τα μαθήματα, αντιδρώντας στην υποβάθμιση της σχολικής τους ζωής.

Επειδή:

-Η απόφαση έρχεται αιφνιδιαστικά μετά την παρέλευση ενός και πλέον μήνα από την έναρξη των μαθημάτων, γεγονός που διαταράσσει την ομαλή λειτουργία των σχολείων και αναστατώνει τη δια ζώσης σχολική ζωή, η οποία μετά την πρωτόγνωρη εμπειρία της προηγούμενης χρονιάς παλεύει να βρει τον ρυθμό της με τα παιδιά να προσπαθούν να καλύψουν τα γνωστικά και συναισθηματικά κενά που άφησε πίσω της η εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Ειδικά στην περίπτωση της βόρειας Εύβοιας, οι νεαροί μαθητές καλούνται να επουλώσουν τις υλικές και ψυχολογικές συνέπειες της καταστροφικής πυρκαγιάς του καλοκαιριού.

- Η ασυλλόγιστη συγχώνευση τμημάτων δημιουργεί μείζονα μαθησιακά και υγειονομικά προβλήματα και δεν λαμβάνει υπόψη ούτε τις υγειονομικές συνθήκες, ούτε την ανάγκη των μαθητών να καλύψουν τα αυξημένα κενά που προκάλεσε η πανδημία και η υποχρεωτική τηλεκπαίδευση.

- Αντίστοιχα φαινόμενα παρατηρούνται και στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση στην Εύβοια, με χαρακτηριστική περίπτωση τη συγχώνευση τμημάτων και την ανακατανομή των μαθητών στο ΓΕΛ Αυλίδας

Ερωτάται η κ. υπουργός Παιδείας:

·         Σκοπεύει το υπουργείο Παιδείας να λάβει υπόψιν του τις ιδιαίτερες συνθήκες και ανάγκες και να ανακαλέσει τις προκλητικές για το κοινό περί δικαίου αίσθημα αποφάσεις, τουλάχιστον για τους πυρόπληκτους και πλημμυροπαθείς δήμους Μαντουδίου-Λίμνης-Αγ. Άννας και Ιστιαίας-Αιδηψού;

· Υπάρχει και εάν ναι, ποιο ακριβώς είναι το χρονοδιάγραμμα του υπουργείου Παιδείας για την πρόσληψη αναπληρωτών εκπαιδευτικών που θα καλύψουν τα πολλά κενά που καταγράφονται ένα και πλέον μήνα μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς;

2022 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)