to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

11:43 | 14.05.2021

Οικονομία

Συσπείρωση Εργαζομένων Ναυπηγείων Σκαραμαγκά: Όχι σε νέα ομηρία από κάποιον ιδιώτη «επενδυτή»

Όπως τονίζει η Συσπείρωση Εργαζομένων Ναυπηγείων Σκαραμαγκά, σκόπιμα ο υπ. Άμυνας δημιουργεί αφήγημα, με στόχο να δικαιολογήσει την αποτυχημένη και ιδεοληπτική πολιτική υπέρ των ιδιωτών «επενδυτών»


Η Συσπείρωση Εργαζομένων Ναυπηγείων Σκαραμαγκά εξηγεί στην ανακοίνωσή της:

Ο υπ. Άμυνας σε πρόσφατη τοποθέτηση του, σε επιτροπή στην Βουλή, με περίσσιο θράσος ανάφερε, ότι η μισθοδοσία των εργαζομένων στα ναυπηγεία αύξησε το κόστος των υποβρυχίων. Μισθοδοσία που προκύπτει μέσω του προγράμματος της απευθείας συνεργασίας εργαζομένων & Πολεμικού Ναυτικού και έγινε λόγω της εγκατάλειψης, τόσο του ναυπηγείου, όσο και των υποβρύχιων στην τύχη τους, από τους ιδιώτες «επενδυτές» και ενώ αυτοί ήδη είχαν καρπωθεί εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ.

Γνωρίζει ο Υπουργός πόσα πλοία πέρα από την ολοκλήρωση των υποβρύχιων συντηρούνται και επισκευάζονται αυτό το διάστημα από τους εργαζόμενους; Αυτός δεν είναι που έταζε και μπόνους επιβράβευσης που όμως ποτέ δεν έδωσε;

Γνωρίζει πόσα χρήματα εξοικονομήθηκαν από τα δημοσιά ταμεία χάρη στη δουλειά των εργαζομένων;

Το κόστος των υποβρυχίων εκτινάχτηκε εξαιτίας των ιδιωτών που κατείχαν τα ναυπηγεία από το 2002 και μετρά.

Οι μεν Γερμανοί πήραν ΔΙΣ ευρώ και ΔΕΝ ΠΑΡΕΔΩΣΑΝ ΤΙΠΟΤΑ,  Οι δε Άραβες 365εκ. Και δεν έβαλαν ούτε βίδα. Χάρη στην εργασία και την τεχνογνωσία των εργαζομένων τα υποβρύχια αρχικά αφού διασώθηκαν όταν οι ιδιώτες τα άφησαν στην τύχη τους τελικά  ολοκληρώθηκαν.

Αυτούς τους εργαζομένους η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας σε αντίθεση μάλιστα και με τις εξαγγελίες του πρωθυπουργού πέρσι στην ΔΕΘ μας πετάει για δεύτερη φορά στο δρόμο όπως τότε αρχικά τα 2 χρόνια  (2012-2014),  μόνο που αυτή τη φορά οριστικά με απόλυση μετατρέποντας ως ζητούμενο μέχρι και τις αποζημιώσεις μας.

Σκόπιμα ο υπουργός δημιουργεί αφήγημα με στόχο να δικαιολογήσει την αποτυχημένη και ιδεοληπτική πολιτική της κυβέρνησης, υπερ. ιδιωτών «επενδυτών» για τα ναυπηγεία. ιδιώτες που 2 φορές καρπωθήκαν κρατικό χρήμα δεν παρέδωσαν υποβρύχια, εκβίαζαν το ελληνικό δημόσιο που βρέθηκε 2 φορές μάλιστα όμηρος τους. οι καθυστερήσεις στις παραδώσεις, οφείλονταν αποκλειστικά στους «επενδυτές» τους.

Τώρα θέλουν μέσα από τέτοιες τοποθετήσεις να δικαιολογήσουν την πολιτική τους που οδηγεί στην επανάληψη για τρίτη φορά του ίδιου έργου, μέσω του νέου προγράμματος κατασκευής των φρεγατών.

Η ομόφωνα από τους εργαζόμενους προτεινόμενη λύση για την επόμενη μέρα του ναυπηγείου αποτελεί μονόδρομο. Τους ιδιώτες τους ζήσαμε. Μόνη  λύση που εγγυάται το Δημόσιο συμφέρον, το πρόγραμμα των φρεγατών και το μέλλον του ναυπηγείου και κατ' επέκταση της ναυπηγικής βιομηχανίας της χώρας είναι το κράτος να πάρει τον έλεγχο του ναυπηγείου, ώστε να μην βρεθεί στο κοντινό μέλλον πάλι όμηρος από κάποιον ιδιώτη «επενδυτή». Το παράδειγμα άλλων Ευρωπαϊκών χωρών, την πρόταση αυτή επιβεβαιώνει.

Τα περί ξένων ναυπηγείων μόνο ως άστοχα εκβιαστικά διλλήματα μπορούν να θεωρηθούν. Ναυπηγείο για το πρόγραμμα των φρεγατών αλλά και το σύνολο των αναγκών του Πολεμικού Ναυτικού έχουμε. Συγκεκριμένες νεοφιλελεύθερες πολιτικές μέσω των ιδιωτικοποιήσεων στόχευσαν να το απαξιώσουν και να το κλείσουν. Οι εργαζόμενοι που η σημερινή κυβέρνηση απολύει το κράτησαν ζωντανό.

Όλοι μαζί οι εργαζόμενοι ενωμένοι θα βρεθούμε απέναντι  σε τέτοιες πολίτικες απαξίωσης της δουλείας μας και της ζωής μας, ακόμα και αν κάποιοι επιχειρήσουν να μας διασπάσουν, διαχωρίζοντας μας για την επόμενη μέρα, σε λίγους και εκλεκτούς από την μια  και σε  μη εκλεκτούς από την αλλη.

2024 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)