to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

Αχνίζουν οι κάνες των δολοφόνων χαρακτήρα

Τελευταίος στόχος τα θύματα που μαρτύρησαν το γάλα της μάνας τους στα χέρια του σκηνοθέτη και είχαν το «θράσος» να μαρτυρήσουν ενώπιον της Δικαιοσύνης.


Δεν κυκλοφορούν μόνο ανάμεσά μας οι επαγγελματίες δολοφόνοι χαρακτήρων, αλλά αποτελούν πλέον (θ)εσμό πολιτικοκοινωνικό και τηλεοπτικό αυτής της καχεκτικής και ασθμαίνουσας Δημοκρατίας του βαλκανικού Νότου. Τελευταίος στόχος τα θύματα που μαρτύρησαν το γάλα της μάνας τους στα χέρια του σκηνοθέτη και είχαν το «θράσος» να μαρτυρήσουν ενώπιον της Δικαιοσύνης.

Επαγγελματίες ομοφυλόφιλοι χαρακτηρίζονται όσοι τόλμησαν και, κυρίως, όσοι τολμήσουν να συνεισφέρουν την μαρτυρία τους.
Τρόμος όχι για τον θύτη, αλλά για τα θύματα. Όχι μόνον γι’ αυτά, αλλά και για τις οικογένειές τους. «Δεν είχαν γονείς αυτά τα παιδιά να τα προστατεύσουν» από καταγώγια όπως το εθνικό θέατρο ή το Αρσάκειο; Εντάξει, τα παιδιά του Μεταξουργείου εξ ορισμού δεν έχουν οικογένεια και είναι νόθα αυτής της κοινωνίας.

Μην τολμήσουν να προσέλθουν για μαρτυρία γιατί θα βγουν στην σέντρα και οι οικογένειές τους. Ασε που δεν υπήρξε επί τριακονταετία το φαινόμενο Λιγνάδη, παρά μόνο σε ό,τι έχει σχέση με την γονεïκή αμέλεια. Τον μαχαίρωσε ποτέ κάποιος τον σκηνοθέτη; Και, αν ναι, αυτό είχε σχέση με την συζητούμενη δραστηριότητά του ή με γονεïκή εμπλοκή; Αληθεύει ότι η Αστυνομία είχε καταγγελία για ενοικιασμένο διαμέρισμα στο Μεταξουργείο, αλλά όταν πήγε είχε ήδη εγκαταλειφθεί και άρα δεν υπήρχε αντικείμενο έρευνας; Θα μπορούσε πολλά χρόνια πριν να έχει σταματήσει αυτή η αρρωστημένη δραστηριότητα προς όφελος των θυμάτων, αλλά και του ίδιου του δράστη;

Πώς όμως να σταματήσει αφού δεν υπήρξε ποτέ, αφού όλα είναι μία πολιτική σκευωρία για να ανακοπεί η επιτάχυνση των επενδύσεων, που είχε πετύχει η Λίνα Μενδώνη; Κατά παγκόσμια πρωτοτυπία, το υπουργείο Ανάπτυξης δεν κάνει τίποτε για τις επενδύσεις και τις κινεί το υπουργείο Πολιτισμού.

Ποιος άλλος παρά η κ. Μενδώνη θα τολμούσε να διαπράξει αυτό που έγινε στο Μετρό Θεσσαλονίκης με τα αρχαία και με κόστος εκατοντάδων εκατομμυρίων για το Δημόσιο; Μιλάμε για την βρώμικη δουλειά.

Στο Ελληνικό, υπονοούν ότι υπήρχε πρόβλημα με αρχαιότητες και το «καθάρισε» η υπουργός Πολιτισμού πιο γρήγορα απ’ ότι τσιμέντωσε την Ακρόπολη; Τέτοιου είδους βοήθεια εννοεί ο πρωθυπουργός με το non paper προς τους υπουργούς, την οποία και δεν πρέπει να ξεχάσουν;

Όντως, τελικά τα λεφτά είναι πολλά Άρη, για να μπουν στην ζυγαριά με κάποιους επαγγελματίες ομοφυλόφιλους. Εδώ μηνύθηκε η δικαστής Τουλουπάκη και θα την βγάλουν αυτοί καθαρή;

Πρέπει να μάθουν να γίνουν άνθρωποι και, κάποια στιγμή, μπορεί να τοποθετηθούν σε κάποια υπεύθυνη καλλιτεχνική θέση, ώστε να μπορούν να υπογράψουν υπέρ της κάθε κας Μενδώνη όταν παραστεί ανάγκη.

Τα πιστόλια των επαγγελματιών δολοφόνων δεν εκπυρσοκροτούν στον βρόντο. Απέναντί τους, τροβαδούροι όπως ο Φοίβος Δεληβοριάς, που δηλώνει ότι, ώσπου να τελειώσει αυτή η δίκη, «είμαστε όλοι επαγγελματίες ομοφυλόφιλοι». Ένας λόγος παραπάνω να γίνει στόχος. Ήθελε, λέει, να έχει δική του φωνή! Σκοτώστε τον!

*  Ο  Γ. Βαρεμένος είναι βουλευτής Αιτωλοακαρνανίας και αναπληρωτής τομεάρχης Υγείας του ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ.

tags: άρθρα

2024 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)