Είναι πολύ ευχάριστο να βλέπουμε τον κύριο υπουργό να επισκέπτεται τις αγορές του Αμαρουσίου και της Κηφισιάς, οι οποίες αδιαπραγμάτευτα έχουν πληγεί από την πανδημία όπως όλες οι άλλες.
Μετά την επιλογή του να επιδείξει τη λειτουργεία του click away, ψωνίζοντας από επώνυμη αλυσίδα ένδυσης, τώρα μας προετοιμάζει για την καλοκαιρινή σεζόν στη Μύκονο.
Για να δω πώς λειτουργεί η «παράδοση εκτός (click away)» έκανα ο ίδιος την διαδικασία και μάλιστα για να αγοράσω, κάτι δύσκολο, ένα κοστούμι από το κατάστημα που ψωνίζω. Έκανα την παραγγελία μου, μου έστειλαν μνμ, πήγα στην ώρα μου, πλήρωσα με την κάρτα μου. Όλα απλά και εύκολα pic.twitter.com/vdVgqdKyem
— Άδωνις Γεωργιάδης (@AdonisGeorgiadi) December 19, 2020
Εντύπωση, ωστόσο, προκαλεί για ακόμη μια φορά η επιλογή τοποθέτησης προϊόντος από τον κ. Υπουργό, αφού αντί να επιλέξει κάποιο από τα μικρότερα καταστήματα που πασχίζουν να επιβιώσουν, επέλεξε να προβάλλει, με πλήρη επίδειξη του brand, μπουτίκ οικογενείας γνωστών εκδοτών. Φαίνεται πως αυτοί έχουν πολύ περισσότερο ανάγκη τη στήριξη του κ. Γεωργιάδη απ' ότι εκατοντάδες άλλα καταστήματα στις περιοχές αυτές.
Σήμερα έκανα μία μεγάλη βόλτα στην Αγορά στο Μαρούσι και στην Κηφισιά. Άπαντες φορούσαν μάσκα, οι επιχειρήσεις τηρούσαν τα μέτρα αλλά στους δρόμους υπήρχε πολύς κόσμος, ίσως και αναπόφευκτα. Πρέπει να προσέξουμε θα είναι κρίμα να πάμε πίσω..πάντως η χαρά στην αγορά σαν Γιορτές! pic.twitter.com/1SN6v8VoYp
— Άδωνις Γεωργιάδης (@AdonisGeorgiadi) January 23, 2021
Ομοίως και για την τοποθέτηση προϊόντος του brand αλυσίδας καταστημάτων θυγατρικής τεράστιου ιταλικού οίκου μόδας.
Πολλά είναι τα ερωτήματα. Κολακεύεται ο κ. Γεωργιάδης να φωτογραφίζεται σε επώνυμα καταστήματα; Θέλει να μας δείξει ότι απέκτησε ακριβό γούστο; Η τελικά, η φωτογένεια του υπουργού εξαρτάται από το backround;