to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

13:16 | 07.11.2020

Πολιτική

Χρ. Γιαννούλης: Κύριε Καραμανλή, ιδού ο στόλος σας! - Ερωτήματα για τα «σαπάκια» Ζέρβα

Τα «ακριβοπληρωμένα «σαπάκια» Ζέρβα στην υπηρεσία της προπαγάνδας και όχι των επιβατών της Θεσσαλονίκης, τονίζει ο αναπληρωτής Τομεάρχη Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ-Π.Σ., μετά και το περιστατικό της 5ης Νοεμβρίου στην Θεσσαλονίκη όταν παραδόθηκε στις φλόγες ένα από τα λεωφορεία που αγόρασε και δώρισε ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης Κ. Ζέρβας


Όπως δηλώνει ο Χρ. Γιαννούλης:

Κύριε Καραμανλή, ιδού ο στόλος σας!

Τα «ακριβοπληρωμένα «σαπάκια» Ζέρβα στην υπηρεσία της προπαγάνδας και όχι των επιβατών της Θεσσαλονίκης

«Εξαιρετικά επικίνδυνες και κωμικοτραγικές αλήθειες ανέδειξε το περιστατικό της 5ης Νοεμβρίου στην Θεσσαλονίκη για τις επικίνδυνες και πρόχειρες αποφάσεις του Υπουργού Μεταφορών, των επικεφαλής του ΟΑΣΘ και του Δημάρχου Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνου Ζέρβα.

Τα ξημερώματα της Πέμπτης παραδόθηκε στις φλόγες ένα από τα λεωφορεία που αγόρασε και δώρισε ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης Κ. Ζέρβας στον ΟΑΣΘ. Με χρηματοδότηση που στηρίχτηκε στο σκεπτικό της άμεσης ενίσχυσης του στόλου του ΟΑΣΘ λόγω πανδημίας και απαράδεκτων συνθηκών μεταφοράς των επιβατών.

Η αγορά έγινε από την Λειψία παρά τις έγκαιρες και τεκμηριωμένες ενστάσεις για την κατάσταση των συγκεκριμένων οχημάτων, της παλαιότητας, των προβλημάτων προσαρμογής στις ανάγκες της Θεσσαλονίκης και το υπερβολικό κόστος αγοράς που αγγίζει τα 11.000 ευρώ ανά όχημα, λίγο μετά την απόσυρση τους στην πόλη της Λειψίας.

Ερωτήματα και ευθύνες

Το συγκεκριμένο λεωφορείο τυλίχτηκε στις φλόγες εξαιτίας μηχανικής βλάβης στον τερματικό σταθμό Χορτιάτη. Χρειάστηκε η επέμβαση της Πυροσβεστικής με δύο οχήματα. Παρά το γεγονός ότι είδηση πέρασε στα «ψιλά», ξετυλίχτηκε ένα κουβάρι σοβαρών παραλείψεων και δεδομένων που αποκαλύπτει και αναδεικνύει εύλογα ερωτήματα και ευθύνες :

Το συγκεκριμένο όχημα υπ’ αριθμό 2006 που αγοράστηκε από την Λειψία μέσα από ποιες διαδικασίες ελέγχου και ασφάλειας τέθηκε σε κυκλοφορία;

Το πρωί της 5/11 μπήκε σε λειτουργική υπηρεσία για την μεταφορά εργαζομένων και οδηγών. Τις τραγικές συνέπειες μπορεί να φανταστεί ο καθένας στο ενδεχόμενο να μετέφερε επιβάτες την ώρα της εκδήλωσης της πυρκαγιάς

Πως είναι δυνατό η πρώτη αντίδραση της διοίκησης του ΟΑΣΘ να είναι η τιμωρία των εργαζομένων γιατί επιλέξανε ένα από τα «σαπάκια» Ζέρβα για την εκτέλεση μίας καθημερινής ανάγκης.

Υπήρχε ή δεν υπήρχε πιστοποίηση και έγκριση για να τεθεί στην κυκλοφορία το συγκεκριμένο όχημα;

Πραγματοποιήθηκε έλεγχος και πιστοποίηση όλων των οχημάτων που αγοράστηκαν από την Λειψία;

Είναι αλήθεια ότι οι άδειες που εκδόθηκαν από το ΚΤΕΟ είναι διάρκειας μόλις ενός μηνός; Δηλαδή μέχρι τις 30 Νοεμβρίου; Αν συμβεί κάτι ανάλογο με αυτό που συνέβη στις 5/11 ποιος έχει την ευθύνη μετά από τόσο βραχύβια πιστοποίηση των ΚΤΕΟ. Παραθέτουμε την άδεια κυκλοφορίας ως τεκμήριο.

Η προμήθεια των οχημάτων έγινε με τόσο πρόχειρο και ερασιτεχνικό τρόπο έτσι ώστε και οι πλέον έμπειροι τεχνικοί του ΟΑΣΘ να «παλεύουν» επί ώρες για να καταφέρουν να τα θέσουν σε λειτουργία. Όσο κωμικοτραγικό αν ακούγεται, συνέβη και μάλιστα όταν σε αυτή την προσπάθεια, ενεργοποιήθηκε κατά τύχη, ο ήχος πανικού, δεν κατέστη δυνατό να απενεργοποιηθεί παρά μόνο μετά από μισή ώρα!!

Καθηλώθηκαν μετά το περιστατικό της πυρκαγιάς και τα πέντε παρόμοια λεωφορεία για έλεγχο. Γιατί δεν είχαν προηγηθεί αυτοί οι έλεγχοι; Αγοράστηκαν με τυφλό τρόπο;

Από ποιόν και με ποιες διαδικασίες κρίθηκαν κατάλληλα τα λεωφορεία της Λειψίας με μόνο μία ενεργή είσοδο για την επιβίβαση και αποβίβαση των επιβατών.

Η ζημία που προκλήθηκε στο υπ’ αριθμό 2006 όχημα αγγίζει τις 6 χιλιάδες ευρώ. Αν προσθέσει κανείς και το κόστος εγκατάστασης κλιματισμού που αγγίζει τις 10 χιλιάδες ευρώ, κατανοεί κανείς ότι το κόστος ανεβαίνει στις 20.000 ευρώ που εκτός από υπερβολικό είναι και ανακόλουθο με τις τιμές της αγοράς σε σχέση με τιμή κόστους-ηλικία και κατάσταση οχήματος. Με τα ίδια χρήματα θα μπορούσαν τελικά να αγοραστούν πολύ πιο σύγχρονα οχήματα.

Παράλληλα υπάρχουν και μερικά ακόμη ερωτήματα που απαιτούν απαντήσεις:

Γιατί δεν απολυμαίνονται όσα λεωφορεία παρουσιάζουν κάποια βλάβη στην διάρκεια της ημέρας και επιδιορθώνονται;

Γιατί δεν υπάρχει αντισηπτικό σε κανένα από τα λεωφορείο που προμηθεύθηκε ο ΟΑΣΘ με leasing; Λεωφορεία με 2 πόρτες όπου οι επιβάτες συνωστίζονται κατά την επιβίβαση και αποβίβαση.

Γιατί δεν απολυμαίνονται τα οχήματα που σταθμεύουν στους τερματικούς σταθμούς και αμαξοστάσια. Αληθεύει πως η σύμβαση με την εταιρεία απολύμανσης έληξε μετά το πέρας του 1ου lockdown και δεν ανανεώθηκε;

Γιατί ποτέ δεν έγιναν μαζικά τεστ και θερμομετρήσεις σε εργαζόμενους, ούτε καν δειγματοληπτικά τεστ;.

Γιατί δεν υπάρχουν γιατροί εργασίας 24ωρης βάσης και ιδιαίτερα στα αμαξοστάσια; Υπάρχουν μόνο για λίγες ώρες ένας γιατρός δυτικά και ένας ανατολικά.

Η πραγματικότητα δυστυχώς για το επιβατικό κοινό της Θεσσαλονίκης, είναι σκληρή και εμφανής. Όσα επικοινωνιακά τεχνάσματα και λάσπη κατά της προηγούμενης διοίκησης να εφευρεθούν, η αλήθεια δεν κρύβεται.

Ούτε για την προχειρότητα και την αδράνεια των υπευθύνων του ΟΑΣΘ αλλά και της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών. Τα ψέματα καταρρίπτονται από την καθημερινότητα των επιβατών.

Η συκοφαντία, όπως συνέβη με την έγγραφη μεταμέλεια ενώπιον της Δικαιοσύνης του Υφυπουργού Μακεδονίας Θράκης Θόδωρου Καράογλου, παίρνει και θα παίρνει απαντήσεις από την δικαιοσύνη.

Το κυριότερο όμως είναι να διασφαλιστεί η ασφαλής μεταφορά των επιβατών του ΟΑΣΘ. Ας το καταλάβουν όσο πιο γρήγορα γίνεται».

2024 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)