to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

9:01 | 03.07.2020

Κοινωνία

Η έρημη, αχρησιμοποίητη, πανάκριβη λεωφόρος

Φωτογραφία-κείμενο: Άγγελος Καλοδούκας


Είναι φυσικά η βασιλίσσης Όλγας. Ο δρόμος στο κέντρο της Αθήνας που ενδεχομένως να είναι ο πιο έρημος δρόμος της Ευρώπης. Ότι ώρα και να περάσει κανείς από εκεί είτε δεν υπάρχει ψυχή ζώσα είτε κυκλοφορούν ελάχιστοι άνθρωποι.

 νύχτα, ουρανός και υπαίθριες δραστηριότητες

Λάθος περιγραφή. Υπάρχουν μόνιμα σταθμευμένοι δημοτικοί αστυνομικοί και… «κανονικοί» αστυνομικοί που φυλάσσουν νυχθημερόν τον έρημο δρόμο! Τη νύχτα μπορείς να δεις και εργάτες να κάνουν μερεμέτια. Και τι μερεμέτια! Την ώρα που πήγε ο φωτογράφος (μισή ώρα μετά τα μεσάνυχτα, ημέρα Τετάρτη) είδε εργάτες να καλύπτουν με μια ταινία (!) μεταλλικού χρώματος τις ράγες του τραμ. Όπως βλέπετε και στις φωτογραφίες, ο «Μεγάλος» Περίπατος έγινε με μπογιά πάνω στο οδόστρωμα, χωρίς αυτό να υποστεί οποιαδήποτε επεξεργασία ή έστω να επιδιορθωθεί στοιχειωδώς. Μιλάμε, δεν κρατούνται ούτε τα προσχήματα!

 υπαίθριες δραστηριότητες

 νύχτα και υπαίθριες δραστηριότητες

 1 άτομο, παπούτσια, νύχτα, γήπεδο μπάσκετ και υπαίθριες δραστηριότητες

Σίγουρα το κόστος (συνολικά για το «έργο» φτάνει τα δυο εκατομμύρια ευρώ) είναι εξωφρενικό για αυτή τη δουλειά που είναι ο ορισμός του τσάτρα πάτρα και του άρπα κόλα. Αλλά, όπως και να το κάνουμε, υπάρχει παρηγοριά. Κατηφορίζοντας οι οδηγοί των ΙΧ την πνιγμένη στην κίνηση λεωφόρο Βασιλέως Κωνσταντίνου ατενίζουν την έρημη λεωφόρο Βασιλίσσης Όλγας. Με το έντονα κίτρινο χρώμα της θυμίζει κάτι από την έρημο Σαχάρα, μια θεσπέσια οπτασία! Και, φυσικά, δεν απομένει τίποτα άλλο στους ταλαιπωρημένους οδηγούς από το να μνημονεύσουν με ευγνωμοσύνη τον μέγα δήμαρχο της Αθήνας για τις καταπληκτικές του ιδέες.

2020 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)