Σύμφωνα με το euro2day ο πρόεδρος της Aegean επικαλέστηκε τις πρωτόγνωρες συνθήκες που βιώνει ο χώρος των αερομεταφορών διεθνώς, την καθοριστική συμβολή της αεροπορικής εταιρείας στον ελληνικό τουρισμό, τα δημόσια έσοδα και το σύνολο της οικονομίας υπενθυμίζοντας τις σχετικές κατευθύνσεις της Κομισιόν προς τα κράτη για τη στήριξη επιχειρήσεων αλλά και τα προγράμματα κρατικής βοήθειας που έχουν, ήδη, εξασφαλίσει άλλες αεροπορικές εταιρείες στην Ευρώπη και αναμένουν αρκετές άλλες.
Ο επικεφαλής της Aegean έκανε λόγο για «λογικό» ύψος κρατικής βοήθειας. Ξεκαθάρισε, ωστόσο, πως η όποια κρατική βοήθεια δεν πρόκειται να συνδεθεί με παραχώρηση ποσοστού της εταιρείας στο ελληνικό Δημόσιο.
Σε μια έμμεση αλλά σαφή αναφορά προς την κυβέρνηση ο Ευτ. Βασιλάκης άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο σημαντικής συρρίκνωσης της εταιρείας αν το ύψος της κρατικής βοήθειας δεν κριθεί επαρκές. Αν η εταιρεία πετά με 25-30 αεροπλάνα αυτό σημαίνει πως οι αερομεταφορές στην Ελλάδα θα επιστρέψουν 30 χρόνια πίσω, ανάφερε χαρακτηριστικά, πετώντας ουσιαστικά το μπαλάκι των αποφάσεων στην πλευρά της κυβέρνησης.