to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

10:17 | 22.01.2020

Πολιτική

Γ. Βαρεμένος για τον Πάτρα-Πύργος: Το γινάτι παραείναι ακριβό για τον Έλληνα φορολογούμενο

«Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κ. Καραμανλής, αρνήθηκε με τις δηλώσεις του σχετικά με το δρόμο Πάτρα-Πύργος, να αναγνωρίσει το λάθος του και με αδέξιο τρόπο προσπάθησε να διαχειριστεί το χάος που δημιούργησαν οι κυβερνητικές αποφάσεις»


Δήλωση του τομεάρχη Υποδομών-Μεταφορών της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ, Γ. Βαρεμένου:

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κ. Καραμανλής, αρνήθηκε με τις δηλώσεις του σχετικά με το δρόμο Πάτρα-Πύργος, να αναγνωρίσει το λάθος του και με αδέξιο τρόπο προσπάθησε να διαχειριστεί το χάος που δημιούργησαν οι κυβερνητικές αποφάσεις. Ο κ. Καραμανλής χρέωσε τους χειρισμούς και στον κ. Μητσοτάκη, ανακοινώνοντας ταυτόχρονα ότι προτιμάει να αποζημιώσει τους εργολάβους παρά να τους αφήσει να ολοκληρώσουν τις εργασίες. Αρνείται πεισματικά εδώ και μισό χρόνο να εφαρμόσει τα προβλεπόμενα, τη στιγμή που εμφανίζεται να κόπτεται για την ολοκλήρωση του έργου ως το 2023. Και το ανέκδοτο της ημέρας: Καλεί τους εργολάβους να μην προτάξουν το γινάτι τους, όταν το δικό του και του κ. Μητσοτάκη το γινάτι βγάζει μάτι για το τι έχουν στο μυαλό τους, ενώ θα περιμένουν λέει τους επόμενους μήνες την απάντηση των Ευρωπαίων στα αλλόκοτα σχέδιά τους. Όλα αυτά εν ονόματι της επιτάχυνσης του έργου. Αλαζονεία και υποκρισία! Το γινάτι σας παραείναι ακριβό για τον Έλληνα φορολογούμενο.

ΣΥΡΙΖΑ Αχαΐας: Οπισθοδρόμηση στο…2013!

Πέρασαν έξι μήνες για να ανακοινώσει ο Υπουργός Υποδομών κ. Καραμανλής αυτό που είχε αφήσει να διαχέεται ως δημοσιογραφική διαρροή ότι δηλαδή θα αναθέσει το έργο της κατασκευής του αυτοκινητοδρόμου στην Ολυμπία Οδό. Μια απόφαση που μας γυρνάει πίσω στο 2013 τότε που η παραχωρησιουχος εταιρία μαζί με την συγκυβέρνηση ΝΔ–ΠΑΣΟΚ αποφάσισαν να θέσουν εκτός παραχώρησης όλο το φυσικό αντικείμενο του έργου από την Πάτρα μέχρι και την Τσακώνα. Η ανικανότητα τους ήταν τέτοια που δύο χρόνια μετά και με την αλλαγή της διακυβέρνησης παρέδωσαν και το έτερο κομμάτι του έργου, την Κορίνθου – Πατρών, με τις εργασίες κατασκευής παγωμένες, τις κορύνες στη μέση του δρόμου υποχρεώνοντας τους πολίτες να πληρώνουν διόδια για ένα γιαπί.

Ανακοίνωσε έναν οδικό χάρτη που προσομοιάζει περισσότερο με έκθεση ιδεών παρά σε ένα συγκεκριμένο σχέδιο δράσης διότι η υλοποίηση του εξαρτάται από μια έγκριση, μια ευχή και μια ελπίδα.

Το όποιο σχέδιο τελεί υπό την αίρεση της έγκρισης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής που χρηματοδοτεί το έργο. Επίσης ο Υπουργός εύχεται να μην προχωρήσουν σε προσφυγές οι τρεις ανάδοχοι που έχουν αναλάβει πέντε από τις οκτώ εργολαβίες και έχουν στα χέρια τους επικυρωμένες συμβάσεις από το ελληνικό κοινοβούλιο. Τέλος ελπίζει ότι μέσα στο 2020 θα εγκατασταθούν εργοτάξια και θα ξεκινήσει το έργο. Ένα έργο που ήδη πραγματοποιείται, στο οποίο έχουν ήδη εγκατασταθεί εργοτάξια και πραγματοποιούν εργασίες από τις αρχές του καλοκαιριού μέχρι σήμερα. Το μόνο σίγουρό είναι ότι εάν ευοδωθούν οι σχεδιασμοί της Κυβέρνησης το κόστος του έργου θα εκτιναχθεί στα ύψη. 

Ο αρμόδιος Υπουργός εξήγγειλε μια διαδικασία χωρίς να επιδιώξει ο ίδιος καμία διαβούλευση με το τοπικό πολιτικό προσωπικό και τους φορείς της περιοχής, χωρίς να κάνει το κόπο να επισκεφθεί την περιοχή για να διαπιστώσει ο ίδιος το τι συμβαίνει, χωρίς να αφουγκραστεί την αγωνία των πολιτών για την αναγκαιότητα του έργου. Παρά προτίμησε να μείνει στην ασφάλεια του υπουργικού του γραφείου και να φωτογραφίζεται με τους τοπικούς κυβερνητικούς Βουλευτές εκμεταλλευόμενοι επικοινωνιακά το θέμα και αποκρύπτοντας την ουσία.

Δυστυχώς οι εξελίξεις αυτές μόνο θετικές δεν μπορούν να χαρακτηριστούν. Στην προσπάθεια τους να κατεδαφίσουν όλα τα έργα της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ δεν σέβονται πια τίποτα, ούτε καν το φόρο αίματος που έχουμε πληρώσει. Πετάνε στον αέρα ένα έργο χωρίς καμιά εξασφάλιση για τη χρηματοδότηση του, ούτε συνεπακόλουθα για το χρόνο έναρξης και ολοκλήρωσης των εργασιών. Δεν είναι μόνο ανεύθυνοι αλλά και επικίνδυνοι για την ασφάλεια των πολιτών.

2024 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)