"Λάβαμε την απόφαση να βάλουμε τέλος σε όλες τις πολιτικές διαφημίσεις στο Twitter σε όλον τον κόσμο. Πιστεύουμε ότι η εμβέλεια ενός πολιτικού μηνύματος πρέπει να κερδίζεται, όχι να αγοράζεται", τόνισε (δείτε παρακάτω όσα έγραψε σε πολλαπλά σχετικά tweet).
Ακολούθησε μια σειρά αναρτήσεων με τις οποίες ο Ντόρσεϊ εξηγούσε τους λόγους που οδήγησαν στην απόφαση αυτή. Όπως ανέφερε, η νέα πολιτική της πλατφόρμας θα αρχίσει να εφαρμόζεται από τις 22 Νοεμβρίου. Μία εβδομάδα νωρίτερα θα ανακοινωθούν περισσότερες λεπτομέρειες καθώς και οι εξαιρέσεις που θα ισχύσουν: επί παραδείγματι, σημείωσε ότι θα επιτρέπονται οι προτροπές προς τους ψηφοφόρους να εγγραφούν στους εκλογικούς καταλόγους για να ψηφίσουν.
We’ve made the decision to stop all political advertising on Twitter globally. We believe political message reach should be earned, not bought. Why? A few reasons…
— jack (@jack) October 30, 2019
Η πολιτική αυτή έρχεται σε αντίθεση με εκείνην που έχει επιλέξει το Facebook. Πρόσφατα ο ιδρυτής του, Μαρκ Ζούκερμπεργκ, υπεραμύνθηκε της ύπαρξης πολιτικών μηνυμάτων στο δίκτυό του, υποστηρίζοντας ότι πρόκειται για ελευθερία της έκφρασης.
Πηγή: ΑΠΕ_ΜΠΕ