to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

12:36 | 13.09.2019

Πολιτική

Χρ. Γιαννούλης: «Γινάτι και ισοπεδωτικός λόγος» η προσέγγιση της κυβέρνησης στο θέμα του Μετρό

«Πρέπει οπωσδήποτε να βγει ο εγωισμός και η πολιτική μισαλλοδοξία από το θέμα του Μετρό», δήλωσε ο βουλευτής Α' Θεσσαλονίκης του ΣΥΡΙΖΑ Χρήστος Γιαννούλης


«Πρέπει οπωσδήποτε να βγει ο εγωισμός και η πολιτική μισαλλοδοξία από το θέμα του Μετρό», δήλωσε ο βουλευτής Α' Θεσσαλονίκης του ΣΥΡΙΖΑ Χρήστος Γιαννούλης στον ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού-Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων «Πρακτορείο 104,9 FM» για την απόφαση της κυβέρνησης να αλλάξει τον σχεδιασμό σε ό,τι αφορά την ολοκλήρωση του Μετρό Θεσσαλονίκης και την ανάδειξη των αρχαιοτήτων στον σταθμό Βενιζέλου.

«Εγώ μέχρι στιγμής δεν έχω δει τίποτε παρά μόνο ένα γινάτι και έναν ισοπεδωτικό λόγο. Θεωρώ αδιανόητο πρωθυπουργός της χώρας να βγαίνει εμβληματικά με το Μετρό και τον ΟΑΣΘ και μετά να λέει "δεν είμαι έτοιμος να σας πω τι θα γίνει"», είπε ο κ. Γιαννούλης και εξήγησε: «Έχουμε να κάνουμε με ένα πολιτικό γινάτι, που δεν συγχώρησε ποτέ στον Γιάννη Μπουτάρη ότι κατάφερε να έχει με το μέρος του την πόλη, κατάφερε να έχει με το μέρος του τη λογική και κατάφερε να πιστώνεται ότι η Θεσσαλονίκη άλλαξε σχεδόν γενετικά, άλλαξε συμπεριφορά, κλίμα, πρόσωπο και λειτουργία. Τώρα έρχεται ένα πολιτικό γινάτι, κυρίως με την αίσθηση του ρεβανσισμού, όπου ισοπεδώνει τα πάντα, θέλει να θέσει μία νέα αφετηρία, η οποία είναι πρόχειρη, αίολη και προβληματική, γιατί κανένας από αυτούς δε μιλούσε για αυτά που σήμερα βρίσκονται στο προσκήνιο. Επιδιώκουν να επιβιώσουν πολιτικά μέσα από έναν νέο διχασμό της πόλης».

Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ επισήμανε την ανάγκη για το θέμα του Μετρό να μιλήσουν «οι ειδικοί, οι αρχαιολόγοι, οι πολεοδόμοι, οι τεχνικοί, οι κατασκευαστές, γιατί θέλω να θυμίσω ότι η ίδια η τεχνική εταιρεία τώρα συντάσσεται στο πλευρό μιας αυθαίρετης, μιας πρόχειρης και μιας αυταρχικής και αντισυμβατικής απόφασης, όπου σε 2-3 μέρες συζητήσανε δυο δικηγόροι, δυο οικονομολόγοι, τέσσερις υπουργοί και δύο γενικοί γραμματείς και αποφασίσανε για μια τόσο σημαντική παρέμβαση στην πόλη».

«Η κατασκευάστρια εταιρεία», υπενθύμισε, «μόλις πριν από λίγους μήνες σε δημόσια φόρα "μετά βαΐων και κλάδων" έλεγε ότι το 2020 το Μετρό μπορεί να δοθεί σε χρήση των πολιτών, δηλαδή τι άλλαξε τώρα;». Παρατήρησε ακόμη ότι στην προεκλογική εκστρατεία για τις δημοτικές εκλογές δεν υπήρξε αναφορά σε προθέσεις αλλαγής σχεδιασμού για το έργο του Μετρό. «Ο εκλεκτός της Νέας Δημοκρατίας με το επίσημο χρίσμα, ο κ. Ταχιάος, ακούσατε να συζητάει για την πλήρη αλλαγή 180 μοιρών για το Μετρό; Ήταν υποψήφιος δήμαρχος, γιατί δεν το έθεσε πριν από τρεις μήνες; Ο κ. Ζέρβας, ο οποίος από αντάρτης της Νέας Δημοκρατίας, κατέστη ο επίσημος ευνοούμενος της ΝΔ, τον ακούσατε να λέει για την αλλαγή σχεδίων στον σταθμό της Βενιζέλου; Δημοτικές εκλογές δεν είχαμε πριν πέντε χρόνια...», είπε.

Σχολιάζοντας την εξαγγελία που έκανε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης από το βήμα της ΔΕΘ, ότι με σύμπραξη δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, προχωρεί η αναβάθμιση της Περιφερειακής Οδού Θεσσαλονίκης, με την κατασκευή νέας, υπερυψωμένης ταχείας λεωφόρου ο κ. Γιαννούλης σημείωσε πως πρόκειται για μία πρόταση που υποστηρίζει ο πρόεδρος ΤΕΕ/ΤΚΜ Πάρις Μπίλλιας. «Η πόλη αυτή έχει μία παράδοση σε έργα φάντασμα τύπου υποθαλάσσιας, όπως τώρα ακούω τον περιφερειακό δρόμο fly over. Το παρακολουθώ με ενδιαφέρον αλλά κανείς δεν έχει μπει στον κόπο να δει ότι ο κ. Μπίλλιας το υπερασπίζεται [...] Δεν δαιμονοποιώ τις πολιτικές τοποθετήσεις των ανθρώπων αλλά είναι κάποιες συμπτώσεις που από άδολες μπορεί να γίνουν τραγικά μοιραίες. Ο κ. Μπίλλιας που είναι επικεφαλής στο ΤΕΕ είναι ταυτόχρονα εκλεγμένος περιφερειακός σύμβουλος με την παράταξη του κ. Τζιτζικώστα , είναι μέλος της ΝΔ. Να θεωρήσω ότι αυτή η πρόταση για τον περιφερειακό είναι απαλλαγμένη από κάθε πολιτικό χρωματισμό;», διερωτήθηκε.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

2024 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)