to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

Η δημοσκόπηση των τηλεθεατών

Ποσοστά τηλεθέασης... Champions League σημείωσε η ζωντανή τηλεοπτική συνέντευξη του Αλέξη Τσίπρα στον ΑΝΤ1 και τον Νίκο Χατζηνικολάου το βράδυ της Δευτέρας.


Ποσοστά τηλεθέασης... Champions League σημείωσε η ζωντανή τηλεοπτική συνέντευξη του Αλέξη Τσίπρα στον ΑΝΤ1 και τον Νίκο Χατζηνικολάου το βράδυ της Δευτέρας.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της AGB, η τηλεθέαση άγγιξε το 29,1 και τους 1,2 εκατομμύρια τηλεθεατές, με τα μεγαλύτερα ποσοστά να καταγράφονται στο τελευταίο τέταρτο. Σε αντίθεση δηλαδή με το σύνηθες, που είναι τα υψηλά ποσοστά να σημειώνονται στην αρχή και προς το τέλος να χάνεται το ενδιαφέρον του κοινού.

Τα νούμερα αυτά είναι πραγματικά εντυπωσιακά, συγκρίνοντας μάλιστα το (μη) ενδιαφέρον των πολιτών για τη συνέντευξη που παραχώρησε προ δυο εβδομάδων ο Κυριάκος Μητσοτάκης στην Έλλη Στάη και το Open.

Βαριά 262.000 τηλεθεατές παρακολούθησαν τη -μαγνητοσκοπημένη- συνέντευξη του αρχηγού της Ν.Δ., το χαμηλότερο νούμερο τηλεθέασης που σημείωσε η συνέντευξη ήταν 3,9%, ενώ το μεγαλύτερο ήταν 10,3%. Αύξηση που σημειώθηκε στο μέρος της εκπομπής όπου η Έλλη Στάη συζητούσε για τον έρωτα, τη διάσταση, την επανασύνδεση και τη χαρούμενη οικογενειακή ζωή του Κυριάκου Μητσοτάκη με τη Μαρέβα Γκραμπόβσκι...

Αλήθεια, είναι αυτή εικόνα ενός πρωθυπουργού «σκιάς του εαυτού του» και ενός αρχηγού αξιωματικής αντιπολίτευσης που μέχρι και οι αγορές βλέπουν τη νίκη του και πανηγυρίζουν κάνοντας δώρα στην ελληνική οικονομία; «Έχω μάθει να χάνω στις δημοσκοπήσεις και να κερδίζω στις κάλπες» είπε ο Τσίπρας στον Χατζηνικολάου και τα παραπάνω στοιχεία συνιστούν μια σημαντική δημοσκόπηση.

Από τη μια, ο πρωθυπουργός που επιλέγει σε ζωντανή μετάδοση, σε τηλεοπτικό περιβάλλον «εκτός έδρας», να απαντήσει χωρίς... ραβασάκια και έτοιμες ερωτήσεις. Είναι χαρακτηριστικό ότι το δελτίο πριν τη συνέντευξη Τσίπρα είχε ατζέντα άκρως εχθρική προς την κυβέρνηση: Ανομία, ληστείες, κουκουλοφόροι, ακήρυχτος πόλεμος στα Εξάρχεια, σκευωρία Novartis. Και η συνέντευξη με ερωτήματα για όλα τα ανοιχτά ζητήματα, με πίεση και ουσία.

Από την άλλη, ο πρόεδρος της Ν.Δ., στο ασφαλές πλαίσιο της μαγνητοσκόπησης, με σημαντικό μέρος της συνέντευξης να αφορά την προσωπική του ζωή και τους τηλεθεατές να επιλέγουν το Master Chef.

Θαρρείς πως ήξεραν από πριν τι θα ακούσουν ή απλώς βαρέθηκαν. Θα πει κανείς, «άλλη τηλεοπτική ώρα». Ακόμα και στη σύγκριση με την παρουσία του Κ. Μητσοτάκη στον Νίκο Χατζηνικολάου στις 14.1.2019, σε μια πολιτική συγκυρία που «έκαιγε» λόγω Συμφωνίας Πρεσπών, αβανταδόρικη θα έλεγε κανείς για τη Ν.Δ., στο «πικ» της τηλεθέασης άγγιξε τους 811.000 τηλεθεατές. 400.000 λιγότεροι από όσους παρακολούθησαν τον Αλέξη Τσίπρα τη Δευτέρα.

2024 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)