to top
  • βρείτε μας στο Twitter
  • βρείτε μας στο Facebook
  • βρείτε μας στο YouTube
  • στείλτε μας email
  • εγγραφείτε στο RSS feed
  • international version

Το National Geographic επιμένει στην καμπάνια «Planet or Plastic?»

   Πριν έναν χρόνο, το National Geographic εγκαινίασε την καμπάνια «Planet or Plastic?» σε μια προσπάθεια να ευαισθητοποιήσει τον κόσμο σχετικά με το όλο και πιο καυτό θέμα της ρύπανσης του θαλάσσιου περιβάλλοντος με πλαστικό. Φέτος, προσκάλεσε 12 νεαρούς καλλιτέχνες -ή «ακτιβιστές»- από χώρες με τη μεγαλύτερη ρύπανση πλαστικού να δημιουργήσουν έργα στο πλαίσιο της προώθησης της καμπάνιας. Οι 12 αφίσες που δημιούργησαν συνθέτουν ένα Ημερολόγιο 2019, με στόχο να διαδώσουν το μήνυμα και να συντελέσουν στη μείωση των πλαστικών απορριμμάτων.


   Πριν έναν χρόνο, το National Geographic εγκαινίασε την καμπάνια «Planet or Plastic?» σε μια προσπάθεια να ευαισθητοποιήσει τον κόσμο σχετικά με το όλο και πιο καυτό θέμα της ρύπανσης του θαλάσσιου περιβάλλοντος με πλαστικό. Φέτος, προσκάλεσε 12 νεαρούς καλλιτέχνες -ή «ακτιβιστές»- από χώρες με τη μεγαλύτερη ρύπανση πλαστικού να δημιουργήσουν έργα στο πλαίσιο της προώθησης της καμπάνιας. Οι 12 αφίσες που δημιούργησαν συνθέτουν ένα Ημερολόγιο 2019, με στόχο να διαδώσουν το μήνυμα και να συντελέσουν στη μείωση των πλαστικών απορριμμάτων.

   Η πρωτοβουλία είναι η αντίδραση του National Geographic στα ανησυχητικά στοιχεία, σύμφωνα με το οποία κάθε χρόνο πετάμε 9 εκατομμύρια τόνους πλαστικό, ενώ 5 τρισεκατομμύρια κομμάτια πλαστικού βρίσκονται ήδη στους ωκεανούς μας. Κάθε ένα από τα έργα των καλλιτεχνών έχει ως πηγή έμπνευσης τα περιβαλλοντικά προβλήματα και προβλήματα υγείας που προκύπτουν από τα απορρίμματα πλαστικού στη χώρα του καθενός.

   Στον ιστότοπο του National Geographic υπάρχουν περισσότερες πληροφορίες για την καμπάνια και δίνεται η δυνατότητα για downloading του ημερολογίου. Επίσης, υπάρχουν βίντεο με περισσότερες λεπτομέρειες των έργων, τη δημιουργία τους βήμα-βήμα καθώς και δηλώσεις των δημιουργών.

   ΑΠΕ-ΜΠΕ

2024 © left.gr | στείλτε μας νεα, σχόλια ή παρατηρήσεις στο [email protected]
§ Όροι χρήσης για αναδημοσιεύσεις Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 3.0 Μη εισαγόμενο (CC BY-NC 3.0)