Αξίζει να σημειωθεί ότι το λιμάνι της Πάτρας έκλεισε με μικρά κέρδη το 2016, ωστόσο η τόσο μεγάλη διαφορά σε σχέση με το 2015 προκύπτει από λογιστικές εγγραφές παγίων στοιχείων, εξαιτίας των οποίων ο Οργανισμός παρουσίασε ζημία 12,384 εκατ.ευρώ.
Σε επίπεδο κύκλου εργασιών, έξι λιμάνια (Βόλος, Ελευσίνα, Καβάλα, Κέρκυρα, Ραφήνα, Αλεξανδρούπολη) καταγράφουν θετικό πρόσημο για το 2016, ενώ τέσσερα στα δέκα λιμάνια παρουσίασαν πέρυσι μείωση του κύκλου εργασιών. Εντύπωση η μεγάλη αύξηση εξόδων που παρουσιάζουν ορισμένα από τα περιφερειακά λιμάνια, με “μπροστάρη” τον Οργανισμό Λιμένος Βόλου (30%).